گرشاسبی بعد از برد پرسپولیس:

کی‌روش بازی‌های پرسپولیس را ببیند/ مشکل علی دایی حل شد

کدخبر: 2266191

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در بازی با سپیدرود محتاط بود، گفت: انتظار داریم کارلوس کی‌روش بازی‌های ما را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت گفت: بازیکنان ما با احتیاط بازی کردند. اگر کسی آسیب می دید در دو بازی حساس آینده بازیکن کم می آوردیم.

وی افزود: موقعیت های زیادی از دست رفت و همین هم روی اعصاب و روان بازیکنان و هواداران اثر گذاشت. خوشحالیم پرسپولیس پیروز شد و این از نظر روحی و روانی هم لازم بود تا در دربی و بازی با السد بهتر و باانگیزه تر بازی کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پرونده علی دایی تصریح کرد: علی دایی مقصر نیست؛ مدیرانی که از قبل این قراردادها را بستند برای باشگاه تعهد ایجاد کردند و ما هم به این تعهد عمل کردیم.

گرشاسبی افزود: با دایی توافق کردیم و پرداختهایی هم انجام شد. ما عهده دار پرداخت مالیات شدیم و این مشکل حل شد. تا این لحظه خطری ما را تهدید نمی کند.

وی درباره احتمال تغییر زمان بازی با استقلال گفت: روی تغییر بازی های حرفی نداریم.

گرشاسبی درباره تمدید قرارداد کی روش و شرط وی برای حمایت فدراسیون از برنامه های آماده سازی تیم ملی تاکید کرد: اگر حرفی نزنم بهتر است. آرزو می کنم تیم ملی موفق باشد. انتظار داریم بازی ها را بیایند و از نزدیک ببینند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: