شکایت از شهرداری تهران بسیار زیاد است

کدخبر: 2266683

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بسیاری از شکایات مطرح شده از شهروندان مربوط به دوره گذشته شهرداری است، گفت: برخی از شکایات به دلیل عدم پرداخت پول به شهروندان بابت خرید املاکشان بر می‌گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، افشین حبیب زاده در جریان نشست خبری اعضای کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت شکایتی از سوی شهروندان در خصوص فعالیت شهرداری در مناطق صورت گرفته است یا خیر اظهار کرد: شکایت زیادی در این حوزه داریم که بخشی از آنها مربوط می شود به شورای معماری مناطق.

وی تصریح کرد: در دوره گذشته و در شورای معماری مناطق توافقاتی صورت گرفته بود که در دوره جدید بخشی از آن توافقات برخلاف طرح تفصیلی بود و قاعدتا اجرا نشد که بخشی از این شکایات مربوط به این موضوع است.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: بخشی از شکایت شهروندان نیز مربوط به املاکی می شود که شهرداری تهران در دوره گذشته از شهروندان خریداری کرده است اما هنوز مبلغ آنها به شهروندان پرداخت نشده است و این در حالیست که بخشی از این املاک ریزدانه بوده و صاحبان آن افراد ضعیف هستند.

حبیب زاده ادامه داد: به هر حال قراردادهایی در دوره گذشته بین شهرداری و شهروندان در مناطق درخصوص موارد فوق به امضا رسیده است که بخشی از شکایات مطرح شده از سوی شهروندان به همین موارد بر می گردد.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت خدمت رسانی دفاتر خدمات الکترونیک در سطح شهر تهران بیان کرد: متأسفانه در این بخش نیز نه تنها مشکلات و رفت و آمدها کاهش پیدا نکرده است بلکه افزایش نیز داشته ایم که تعدادی از شکایات مطرح شده نیز به این موضوع بر می گردد.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در پایان گفت: البته موارد مختلفی نیز در حوزه های مختلف از سوی شهروندان در خصوص شهرداری تهران مطرح شده که نیازمند توجه جدی است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: