نقوی حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی با حضور علوی و رحمانی‌فضلی برگزار شد

کدخبر: 2267337

عضو کمیسیون امنیت ملی جزئیات جلسه امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی امروز دو جلسه برگزار کرد که جلسه اول آن پیرامون الحاق کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم بود.

وی افزود: در ادامه این جلسه بنده تذکر دادم که چون مسکوت ماندن این مسئله در صحن علنی برای اصلاح نبوده بنابراین نباید کمیسیون امنیت ملی در این باره به اظهار نظر بپردازد.

نقوی حسینی تصریح کرد: تذکر بنده در کمیسیون پذیرفته و قرار بر این شد که دیگر کمیسیون امنیت ملی در این راستا نظری ندهد و هیئت رئیسه مستقیما درا ین باره تصمیم گیری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: جلسه دوم کمیسیون نیز با محوریت حادثه تروریستی اهواز با حضور وزیر اطلاعات، وزیر کشور و دیگر نیروهای امنیتی برگزار شد.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه دو فیلم از این حادثه به اکران در آمد و مشخص شد که این اقدام 12 دقیقه به طول انجامید. در نتیجه توضیحات وزیر کشور، اطلاعات، استاندار خوزستان و مسئولان مختلف امنیتی ارائه شد اما این امر که ضعف امنیتی و انتظامی در بروز این حادثه تروریستی مشهود بوده غیر قابل تغییر است چرا که مراسم های مهم باید تحت کنترل شدید امنیتی برگزار شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: