برنامه ریزی وزارت کشور برای برگزاری اولین کنگره ملی خانواده

کدخبر: 2273341

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی گفت: با توجه به اهمیت حوزه خانواده، باید همه دلسوزان حوزه خانواده برای کاهش چالش‌ها قدم پیش بگذارند.

کمال اکبری در گفتگو با ایسنا با بیان این مطلب گفت: امروز نهاد خانواده نه در ایران که در همه جهان با چالش هایی رو به رو است که دلایل متعددی را می توان برای این موضوع برشمرد. همچنین تحولات جهانی به همراه خود آسیب ها و چالش هایی نیز داشته که البته خانواده نیز از این آسیب ها مصون نمانده است، اما این بدان معنا نیست که باید در برابر این چالش ها منفعل رفتار کرد.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی اضافه کرد: برای برون رفت از این آسیب ها، ضروری است که در گام اول فعالان و نخبگان این حوزه پا پیش بگذارند؛ آنهایی که به صورت مستقیم با خانواده‌های بسیاری ارتباط دارند و چالش ها و مشکلات آن ها را به تفکیک و میزان اهمیت می شناسند.

اکبری با بیان این مطلب که تاکنون در این زمینه همایش هایی به صورت استانی و منطقه ای برگزار شده و دستاوردهای بسیاری هم داشته ادامه داد: اکنون زمان آن است که ما این موضوع را در سطح کلان تر ببینیم و با همین نگاه، اولین کنگره ملی خانواده برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه، پنل های آموزشی و تبادل نظر میان فعالان حوزه خانواده با هم از یکسو و با مسئولان و متولیان این امر از سوی دیگر، قطعا دستاوردهای بسیاری به همراه خواهد داشت که ضروری است بر این دستاوردها تمرکز و آن ها را اجرایی کرد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: