تدوین آیین‌نامه جدید پاداش مدال‌آوران/ وزارت ورزش به دنبال ایجاد انگیزه در قهرمانان است؟

کدخبر: 2274568

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان از تدوین آیین‌نامه جدید برای پاداش مدال‌اوران و قهرمانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از مسائلی که طی روزهای اخیر بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته، نحوه پرداخت پاداش مدال آوران در بازی های پاراآسیایی و همچنین آسیایی 2018 اندونزی است. در بازی های پاراآسیایی چهره هایی همچون شاهین ایزدیار، ساره جوانمردی و ... موفق به کسب بیش از یک مدال شدند و همین مسئله این سوال را به وجود آورد که قرار است چه پاداشی برای مدال آوری های آنها داده شود؟

سید محمدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص اظهار داشت: اولاً باید بگویم که آیین نامه جدید مربوط به پرداخت پاداش قهرمانان و مدال آوران در حال تدوین است که باید به تایید وزیر ورزش و جوانان برسد. ما در این باره جلسات متعددی را داشته ایم که فکر می کنم کار این آیین نامه تا 10 روز آینده به پایان برسد.

وی درباره کسانی که چند مدال کسب کرده اند، گفت: آنچه در آیین نامه قبلی وجود داشت، این بود که پاداش بهترین مدال به صورت کامل داده شود و برای سایر مدال ها نیز 10 درصد پاداش تعلق بگیرد. البته گاهی اوقات پیش می آمد که پاداش مدال های بعدی بیشتر هم باشد. حالا ما در آیین نامه جدید به دنبال اتخاذ تصمیمی هستیم که حتماً ورزشکار در آن بیشتر در نظر گرفته می شود. ما صرفاً به خاطر ورزش و ورزشکاران اینجا هستیم تا با تصمیمات خودمان به آنها انگیزه بدهیم. در این موضوع هم هدف آن است که ایجاد انگیزه کنیم.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: پاداشی که وزارت ورزش تعیین می کند، نسبت به پاداش بیشتر کشورها بهتر است. در واقع ما پاداش ضعیفی را در نظر نمی گیریم و همانطور که گفتم، به دنبال ایجاد انگیزه در ورزشکاران هستیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: