روزنامه قطری: تاکتیک برانکو مقابل السد چیدن سپر دفاعی است

کدخبر: 2276356

یک روزنامه قطری از تصمیم برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس برای چیدن سپر دفاعی در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الشرق قطر در نسخه امروز (شنبه) خود به قلم شادی مبره درباره برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های پرسپولیس و السد دوحه که سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود نوشت: در خط دفاعی تیم پرسپولیس پس از مصدومیت حسین ماهینی تغییر اجباری ایجاد و سیامک نعمتی جایگزین او شد. شایان مصلح نیز در بازی رفت برابر السد قطر به جای محمد انصاری که محروم بود در ترکیب تیم پرسپولیس جای گرفت و انتظار می رود این مدافع برای بازی برگشت حضور داشته باشد. پرسپولیس در قلب خط دفاعی خود روی بازیکن باتجربه ای همانند سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده تکیه می کند که در بازی رفت در دوحه بارها موفق به مهار توپ و 24 حمله بازیکنان السد شدند.

در ادامه این مطلب آمده است: در این زمان تیم پرسپولیس تحت هدایت برانکو ایونکوویچ آماده سازی خود را پشت سر می گذارد که قطعا روی تاکتیک دفاعی و استفاده از ضد حمله ها تاکید خواهد داشت تا از این طریق قدرت هجومی السد توسط بغداد بونجاح و اکرم عفیف مهار شود.

السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت نیز ساعت 18:30 روز اول آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

برانکو پس از اهدای پیراهن شماره 6 به ایزدیار: مقابل السد با هم جشن صعود به فینال را می گیریم + عکس

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: