طومار شخصیت‌های فرانسوی خطاب به مکرون برای محافظت از کودکان در مقابل تعرض جنسی

کدخبر: 2276945

نزدیک به ۳۰ شخصیت شناخته شده فرانسوی محافظت از کودکان را «یک آرمان بزرگ ملی» خواندند و با امضای طوماری از رئیس جمهور این کشور خواستند به آن متعهد باشد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، نزدیک به ۳۰ شخصیت شناخته شده فرانسوی محافظت از کودکان را " یک آرمان بزرگ ملی " خواندند و با امضای طوماری از امانوئل مکرون ، رئیس جمهور خواستند به آن متعهد باشد.

این طومار امروز ۲۱ اکتبر در " ژورنال دو دیمانش " منتشر شده است.

امضاکنندگان این طومار که از نویسندگان، طنزپردازان، روزنامه نگاران، مجریان تلویزیون، روشنفکران و دیگر قشر های جامعه فرانسه هستند، اعلام کردند روزانه ۲۰ خردسال در فرانسه هدف تعرض جنسی قرار می گیرند.

در این طومار نوشته شده است " سالانه، ۷۰۰۰ خردسال در فرانسه هدف تعرض جنسی قرار می گیرند که تقریبا ۲۰ نفر در روز می شود. "

این منبع اعلام کرد نیمی از قربانیان تعرض جنسی کمتر از ۱۲ سال دارند و این در حالی است که فقط دو درصد از عاملان این اقدامات محکوم می شوند.

امضاکنندگان نوشتند: نیرو های پلیس هر سال ۷۳ هزار فقره خشونت را علیه خردسالان شناسایی می کنند که معادل ۲۰۰ فقره در روز است.

این شخصیت ها سیاستی آشکار را بر پایه نیاز های کودکان و بر اساس رعایت قوانین برای این قشر خواستار شدند.

در این طومار آمده است: ما از رئیس جمهور می خواهیم همه نهاد های دولتی را برای مبارزه با بدرفتاری با کودکان بسیج کنند.محافظت از کودکان باید یک آرمان بزرگ ملی باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: