با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران؛

تابلوی مزین به نام هزاران شهید در مترو امام حسین(ع) رونمایی شد

کدخبر: 2277176

به مناسبت ایام اربعین حسینی تابلوی مزین به نام هزاران شهید در ایستگاه مترو امام حسین(ع) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، فرنوش نوبخت در مراسم رونمایی تابلوی مزین به نام هزاران شهید که در مترو امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در این تابلو نام هزاران شهید که نام کوچکشان حسین است درج شده است و با حضور خانواده شهدا رونمایی شد.

وی افزود: این تابلو در ایستگاه میدان امام حسین(ع) نصب شده است تا یاد همیشگی از رشادت‌ها، شهامت‌ها و شجاعت‌های شهدا داشته باشیم.

نوبخت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برای مراسم اربعین حسینی چه برنامه‌ای دارید، از مترو امام حسین(ع) مراسم اربعین حسینی در تهران آغاز می‌شود که در ایستگاه‌های مرتبط با این مراسم مترو خدمات خاصی را ارائه می‌کند و در آن روز ایستگاه مترو امام حسین(ع) رایگان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره بهینه‌سازی مصرف انرژی در مترو گفت: از سال گذشته در راستای بهینه سازی مصارف اقداماتی را آغاز کردیم، به عنوان مثال در کاهش مصرف آب اقدام کردیم و صرفه‌جویی انجام شده است و در همین راستا در مصرف برق و روشنایی نیز بدون کاهش ارائه خدمت به مسافران اقداماتی صورت گرفته است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای بازی تیم پرسپولیس و السد دارید، گفت: در خط ۵ مترو برنامه ویژه‌ای برای این بازی در نظر گرفته شده است و مشکل خاصی برای جابجایی مسافران نداریم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: