رئیس اتاق بازرگانی ایران:

نحوه توزیع ۱.۵ میلیارد دلار اعتبار اشتغال روستایی نتیجه مثبتی ندارد

کدخبر: 2277487

رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه بودجه قابل توجهی به اشتغال روستایی اختصاص یافت و رقم آن یک و نیم میلیارد دلار است، گفت: نحوه توزیع این پول نتیجه مثبتی ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی غلامحسین شافعی امروز در جلسه دیدار فعالان بخش خصوصی با محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی ، تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: فعالان بخش خصوصی امیدوارند موضوع تامین اجتماعی در وزارت کار مورد توجه ویژه قرار گیرد زیرا بحث های مختلفی در این زمینه وجود داشته طی سال ها اما مورد توجه نیست.

وی در مورد مساله اشتغال هم بیان داشت: بودجه قابل توجهی به اشتغال روستایی تعلق گرفت و رقم آن یک و نیم میلیارد دلار است و امیدواریم به این موضوع توجه شود.

وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی بیان داشت: نحوه توزیع این پول نتیجه مثبتی ندارد و برای نمونه بیان می کنم که به این شیوه که این اعتبار توزیع می شود روستایی این پول را می گیرد و یک وانت بار خریداری می کند و روستا را ترک می کند و به حاشیه نشینی شهر اضافه می شود یا این پول را می گیرند با اجاره یک مغازه روستا را خالی می‌کنند.

وی افزود: ما خواهان آن هستیم در این مورد هدف مورد توجه قرار گیرد و نحوه تخصیص این اعتبار به روستاییان بر اساس هدف مورد نظر انجام شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: