۳۰۰ نفر از محیط بانان آموزش های بدو خدمت را فرا می‌گیرند

کدخبر: 2282763

۳۰۰ نفر از محیط بانان سراسر کشور از فردا شنبه ۱۹ آبان ماه به مدت دو هفته در مرکز آموزش های محیط بانی امام علی (ع) دانشکده محیط زیست در محمدشهر کرج آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل دفتر آموزش محیط زیست با اعلام این خبر، گفت: دوره آموزشی بدو خدمت محیط بانی برای تعداد ۳۰۰ نفر از محیط بانان سراسر کشور در قالب سه گروه صد نفره تدارک دیده شده و محیط بانان، آموزش های لازم در چهار بخش عمومی، انتظامی، تخصصی محیط زیست و میدانی را فرا خواهند گرفت.

آرش یوسفی افزود: این دوره های آموزشی که با هماهنگی یگان حفاظت سازمان و نیروی انتظامی، توسط دانشکده محیط زیست و با نظارت و برنامه ریزی دفتر آموزش محیط زیست از روز شنبه ۱۹ آبان ماه به مدت دو هفته در مرکز آموزش های محیط بانی امام علی (ع) دانشکده محیط زیست در محمدشهر کرج برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: این دوره ها در راستای اجرای بخشنامه ریاست سازمان برای بهره مندی از ظرفیت آموزشی دانشکده محیط زیست در آموزش کارکنان سازمان با تأکید بر محیط بانان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد و بر این مبنا، مقرر است؛ دوره های آموزشی تخصصی بیشتری برای کارکنان سازمان، توسط دانشکده محیط زیست برگزار شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: