نشست ترامپ با مشاورانش برای بررسی طرح "معامله قرن"

کدخبر: 2286211

منابع مطلع اعلام کردند که رئیس‌جمهوری آمریکا و مشاوران عالی او هفته آینده جلسه‌ای را با هدف بررسی طرح دولت آمریکا برای سازش میان رژیم صهیونیستی و فلسطین موسوم به "معامله قرن برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وبسایت اکسیوس به نقل از یک منبع مطلع نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هفته آینده جلسه‌ای را برای بررسی طرح "معامله قرن" در کاخ سفید برگزار می‌کند.

به نوشته اکسیوس، جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ، جیسون گرینبلات، فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا به خاورمیانه، دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در فلسطین و جان بولتون، مشاور امنیت ملی به همراه مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در این جلسه شرکت خواهند داشت.

انتظار می‌رود که در این جلسه علاوه بر جزئیات این طرح، زمان‌بندی اجرا و ایجاد بهترین فرمت برای پیشبرد آن نیز به بحث گذاشته شود. ترامپ، می‌خواهد که این طرح به زودی معرفی شود اما مشاورانش تلاش دارند که وی را برای به تعویق انداختن آن قانع کنند.

اکسیوس در ادامه نوشت که برخی از مشاوران ترامپ اعلام جزئیات معامله قرن همزمان با انتخابات در اسرائیل را اشتباه می‌دانند.

به نوشته این وبسایت، "تیم صلح" به ریاست جیسون گرینبلات و کوشنر در حدود دو سال است که بر روی این طرح کار می‌کنند و گفته می‌شود که این طرح اکنون به صورت کلی آماده است اما مقامات آمریکایی گفته‌اند که بحران سیاسی فعلی در اسرائیل و اعلام انتخابات زودهنگام احتمالی در هرگونه تصمیم ترامپ برای اعلام این طرح تاثیر خواهد گذاشت.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: