بازدید نهایی کی روش و مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال از کمپ اسپایر/ زمان بازگشت سرمربی تیم ملی به ایران مشخص شد

کدخبر: 2287076

سرمربی و مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال ایران امروز (چهارشنبه) از امکانات کمپ اسپایر قطر بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه حمد بن خلیفه دوحه مقابل ونزوئلا به تساوی یک بر یک رسید تا پس از سه برد مقابل ازبکستان، بولیوی و ترینیداد و توباگو برای نخستین بار در بازی های تدارکاتی اش پیش از جام ملتهای 2019 امارات ، فرصت کسب پیروزی در این بازی ها را از دست بدهد.

بازیکنان لیگ برتری تیم ملی پس از اتمام این بازی همراه با مربیان و برخی اعضای تیم به تهران بازگشتند اما کارلوس کی روش به همراه مهدی خراطی، مدیر اجرایی تیم ملی در قطر ماندند. قرار است این 2 نفر امروز(چهارشنبه) از امکانات کمپ اسپایر دوحه برای برگزاری آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی پیش از جام ملتهای 2019 امارات بازدید نهایی داشته باشد تا با نظر مثبت آنها، فدراسیون فوتبال قرارداد انتخاب این کمپ را امضاء کند. تنها بازی تدارکاتی تیم ملی در این اردو با قطر قطعی شده است و قرار است شاگردان کارلوس کی روش 10 دی در ورزشگاه خلیفه دوحه آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از جام ملتها را برگزار کنند.

البته شنیده می شود مسئولان فدراسیون فوتبال دنبال این هستند تا تیم ملی 2 بازی دیگر در قطر انجام دهد اما تاکنون هیچ تیمی برای برگزاری این بازی ها مشخص نشده است.

کی روش و خراطی به دنبال بازدید نهایی از کمپ اسپایر تا فردا(پنج شنبه) به ایران باز می گردند.

بیشتر بخوانید:

کارلوس کی روش با من سر جنگ دارد/ او می داند در ایران حرفش دیگر خریدار ندارد

پروین: کی روش باید برای بازی پرسپولیس به استادیوم می آمد/ وزیر باید برانکو و کارلوس را آشتی دهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: