لیگ قهرمانان جای بازی دادن به جوان ها نیست، همه تیم ها با قدرت می آیند

دین محمدی:گروه استقلال خیلی از گروه پرسپولیس سخت تر است/باشگاه به جای دستیار بازیکن بخرد

کدخبر: 2287310

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: کار استقلال خیلی سخت است و بهترین های آسیا در این گروه قرار گرفته اند.

سیروس دین محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و گروهبندی آبی پوشان در این مسابقات گفت: به نظرم استقلال خیلی بدشانس است که این گروه نصیبش شد. کار استقلال خیلی سخت است و بهترین های آسیا در این گروه قرار گرفته اند.

وی در خصوص گروه پرسپولیس که با السد و الاهلی عربستان و یک تیم مرحله پلی آف همگروه شده است گفت: به نظرم گروه پرسپولیس از استقلال راحت تر است، استقلال با تیم های پرقدرت آسیا باید باز کند و در گروه پرسپولیس فقط السد تیم قدرتمندی است، دو تیم دیگر در سطح السد و تیم های همگروه استقلال نیستند.

بازیکن سابق استقلال در ادامه تاکید کرد: استقلال واقعا باید یکسری بازیکن درجه یک جذب کند و اردوهای خوبی داشته باشد. بازیکنان استقلال باید در یک سطح باشند و نباید تفاوت داشته باشند.

وی تصریح کرد: لیگ قهرمانان آسیا جای بازیکن بی تجربه نیست و جوان ها باید در این بازی ها فقط در حد چند دقیقه بازی کنند. کدام تیم در آسیا را می بینید که بازیکن 17_18 ساله بازی بدهد؟ مگر آنکه ناچار باشد.

دین محمدی تاکید کرد: به نظرم باشگاه به جای دستیار یک بازیکن درجه یک جذب کند، کسی که بتواند در لحظات گره کار را برای تیم باز کند. باشگاه هزینه دستیار را برای بازیکن خوب بگذارد تا در این مسابقات که تیم ها همه با قدرت می آیند کم نیاورد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: