انتقاد محمد ایمانی از عملکرد برخی از روزنامه های داخلی در پوشش اعتراضات فرانسه

کدخبر: 2292621

عضو تحریریه‌ روزنامه كیهان با انتشار پستی در حساب کاربری توییتری خود نسبت به پوشش خبر معترضان فرانسوی در روزنامه‌های داخل کشورمان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اعتراض جنبش ضدسرمایه داری و مخالفان سیاست های اقتصادی دولت فرانسه پس از گذشت چند هفته همچنان ادامه دارد. روز گذشته این اعتراضات تا پاسی از شب در پایتخت و برخی شهر های فرانسه ادامه پیدا کرد. این اعتراض ها تاکنون پنج کشته برجا گذاشته و به دیگر کشورهای اروپایی از جمله هلند و بلژیک هم سایت کرده است. در هلند معترضان در شهرهای مختلف کناره گیری نخست وزیر و خروج کشورشان از اتحادیه اروپا را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: چهارمین شنبه اعتراضات ضددولتی در فرانسه/ پاریس میدان جنگ شد+فیلم و عکس

امروز محمد ایمانی عضو تحریریه روزنامه كیهان با انتشار پستی در حساب کاربری خود از عملکرد برخی از روزنامه های کشورمان در پوشش اخبار مربوط به اعتراضات فرانسوی ها انتقاد کرد.

ایمانی در توییتر نوشت:

دیروز در شانزلیزه پاریس زلزله آمد. اما روزنامه های زنجیره ای متوجه نشدند؛ چون رویشان سمت دیگری بود. لیبرال های فراری (ملی مذهبی ها، سازمان منافقین، شورای هماهنگی سبز و ...) این روزها در پاریس مشغول چه کاری هستند؛ همراهی با معترضان یا اضافه کاری و آدم فروشی در خدمت پلیس؟

از عملکرد برخی از روزنامه های داخلی در پوشش اعتراضات فرانسه انتفاد کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: