به زودی فهرست جدید تیم ملی والیبال نشسته اعلام می شود

رضایی: تصمیم به جوانگرایی دوباره در تیم ملی گرفته‌ام/ برنامه ویژه‌ای برای توکیو ۲۰۲۰ داریم

کدخبر: 2292697

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تصمیم به جوانگرایی دوباره در تیم ملی گرفته‌ام و بازی‌ها را خیلی خوب رصد می‌کنم تا هیچ بازیکن شایسته‌ای از چشمم دور نماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره شرایط این تیم گفت: این روزها بیشترین وقت خود را به تماشای لیگ و آنالیز دیدارها و والیبالیست‌ها اختصاص داده‌ام. از آنجایی که برای پارالمپیک 2020 توکیو تصمیم به جوانگرایی دوباره در تیم ملی گرفته‌ام، بازی‌ها را خیلی خوب رصد می‌کنم تا هیچ بازیکن شایسته‌ای از چشمم دور و پنهان نماند.

وی افزود: حدود 2 هفته دیگر هم به تماشای مسابقات خواهم پرداخت و پس از آن اسامی تیم ملی و بازیکنان دعوت شده به اردو را اعلام خواهم کرد؛ البته این لیست به طور قطع تا بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو دستخوش تغییراتی خواهد شد و فهرست نهایی ما نخواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره سایر برنامه‌های خود برای تیم ملی گفت: تا مسابقات توکیو فرصت زیادی باقی مانده و تا آن زمان قصد داریم در راستای آماده سازی هر چه بیشتر، چند اردو و دیدار تدارکاتی برگزار کنیم. برنامه‌های خود را تنظیم کرده و به فدراسیون جانبازان و معلولین ارائه داده‌ام و منتظر برگزاری انتخابات کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا پس از آن در خصوص نحوه انجام برنامه‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: