پروژه شکست خورده عربستان در فوتبال بازهم کلید می خورد

کدخبر: 2292721

مسئولان ورزش عربستان در تلاش هستند تا برای ورزش های های فکری و الکترونیکی، اتحادیه عرب را تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از اینکه حدود 6 ماه پیش، سعودی ها فدراسیون من درآوردی (فدراسیون فوتبال جنوب غرب آسیا) را تشکیل دادند و در جده نیز با حضور روسای فدراسیون های 10 کشور (عربستان، امارات، کویت، بحرین، یمن، پاکستان، هند، بنگلادش، سریلانکا و مالدیو) کار خود را آغاز کردند اما این پروژه شکست خورد تا پس از چند ماه، بار دیگر سعودی ها در صدد تشکیل اتحادیه عرب برای ورزش های فکری و الکترونیکی باشند.

درحالیکه سعودی ها فکر می کردند با فدراسیون من درآوردی می توانند به ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برسند اما پس از چند ماه، 7 عضو از 10 عضو این فدراسیون از اتحادیه عربستان خارج شدند تا حکم فروپاشی این فدراسیون امضا شود.

البته در خبری که ساعتی پیش عاجل عربستان منتشر کرد، مسئولان سعودی با فیصل بن بندر بن سلطان بن عبدالعزیز در صدد تشکیل یک فدراسیون دیگر برای ورزش های های فکری و الکترونیکی هستند. قرار است نشست های این اتحادیه در دوبی برگزار شود و باید دید آیا مانند فدراسیون من درآوردی (فدراسیون فوتبال جنوب غرب آسیا) به زودی منحل می شود یا می تواند کار خود را ادامه دهد.

گفتنی است، ترکی آل شیخ، رئیس هیئت ورزش سعودی و رئیس کمیته المپیک کشورهای عربی با تاسیس این فدراسیون موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید : سعودی ها شِبه کنفدراسیون فوتبال تاسیس کردند!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: