در حال بروزرسانی

شهنازی: اعتراض شفاهی ما در اینچئون پذیرفته نشد

کدخبر: 2292727

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در اينچئون حق يك كشتي گير نامی را خوردند. ما به جلسه اي رفتيم صحبت كرديم و فيلم را نشان داديم اما همان زمانی كه اتفاق افتاد بايد اعتراض كتبی داده می شد چون محيط احساسی بود اعتراض شفاهی بود و پذیرفته نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شاهرخ شهنازی در نشست خبری درباره کنگره زنان حقوقدان بین المللی گفت: خوشبختانه پرند عزیزی مشاور حقوقی کمیته فعالیت هایی را داشته و اواخر دوره قبل تصمیم گرفته شد عزیزی جای پای خوبی در سطح بین المللی داشته باشد. عزیزی پیشنهاد کرد کنگره ای برگزار شود که با کمک اسپانسر حمایت صورت بگیرد.

وی افزود: به دلیل برخی فشارها به ورزشکاران و فدراسیون ها گاهی مشکلاتی را دیده ایم، طبیعی است پایگاه هایی داشته باشیم و متخصصان بتوانند در فدراسیون های مختلف فعالیت کنند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: اختلافاتی ممکن است بین ورزشکار و فدراسیون پیش بیاید اگر ما شاخه ای از CAS را داشته باشیم می توان مشکل را حل کرد. با تجربه عزیزی فکر می کنم در آینده با نهادهای وابسته به کمیته و کمک اسپانسرها کار جلو برود.

شهنازی یادآور شد: در اینچئون حق یک کشتی گیر نامی را خوردند. ما به جلسه ای رفتیم صحبت کردیم و فیلم را نشان دادیم اما همان زمانی که اتفاق افتاد باید اعتراض کتبی داده می شد چون محیط احساسی بود اعتراض شفاهی بود به همین دلیل مسیر قانونی نبود. ما خیلی تلاش کردیم و گفتند مشورت می کنند تا نتیجه را اعلام کنند. به ما گفتند حق با شماست اما چون مسیر قانونی طی نشده بود حق را به حریف کره ای دادند. من فکر کردم می توانیم با حرکت خوبی که همکاران در کمیته آغاز شده بتوانیم محیط حقوقی و داخلی در ایران برای دفاع از ورزش کشور داشته باشیم.

پرند عزیزی هم درباره این کنگره گفت: با توجه به اینکه کمیته و شرکت توسعه بازرگانی کمک کرده اند امیدوارم نخستین کنگره با خقوقدانان ورزشی خوب انجام شود و به مرور این کنگره را داشته باشیم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: