ایسوس دو گوشی جدید خود را معرفی کرد

کدخبر: 2293669

شرکت ایسوس گوشی‌های جدید خود، Zenfone Max M۲ و Max Pro M۲ را به صورت رسمی رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، همانطور که از قبل هم اعلام شده بود شرکت ایسوس دو گوشی جدید خود Zenfone Max M2 و Zenfone Max Pro M2 را رونمایی کرد. این گوشی های قرار است از تاریخ 18 دسامبر (27 آذر) فروش خود را آغاز کنند.

این گوشی ها هر دو دارای اندروید stock هستند و در ماه ژانویه اندروید 9 پای را دریافت خواهمند کرد. با خرید یکی از این گوشی ها، کاربران می توانند 100 گیگابایت حافظه Google Drive دریافت کنند.

Zenfone Max Pro M2 دارای تراشه پردازنده Snapdragon 660 است. نمایشگر این گوشی 6.26 اینچ و دارای رزولوشن +FHD و نسبت تصویر 19:9 است. این گوشی می تواند با شیائومی Mi A2 رقابت کند. در هر صورت مدل پایه این گوشی دارای حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی است. این گوشی از دو سیمکارت به صورت همزمان پشتیبانی می کند و دارای اسلات کارت حافظه microSD است در نتیجه قابلیت ارتقای حافظه با استفاده از کارت حافظه وجود دارد. نسخه کامل Zenfone Max Pro M2 دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

ایسوس دو گوشی جدید خود را معرفی کرد

Zenfone Max Pro M2 دوربین دوگانه ای در پشت خود دارد که قدرت آن ها 12 و 5 مگاپیکسل است. ماژول دوم این دوربین سنسور عمق است. در بریدگی بالای صفحه نمایش این گوشی هوشمند دوربین دوگانه سلفی در نظر گرفته شده است که قدرت آن ها به 13 و 5 مگاپیکسل می رسد و یک فلش LED اختصاصی هم دارند. این گوشی هوشمند دارای یک باتری بزرگ به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است. پنل پشتی آن محل قرارگیری اسکنر اثر انشگت است. البته، سنسور تشخیص چهره هم برای این گوشی فعال شده است. اسپیکر Zenfone Max Pro M2 هم NXP SmartAmp است.

ایسوس دو گوشی جدید خود را معرفی کرد

ایسوس Zenfone Max M2 اندازه 6.26 اینچی نسخه پروی خود را حفظ کرده است اما رزولوشن آن +HD است. این گوشی با تراشه Snapdragon 632 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی کار می کند. دوربین دوگانه پشتی این دستگاه دوگانه و دارای سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی است که سنسور 2 مگاپیکسلی تنها یک سنسور تشخیص عمق است. دوربین سلفی این دستگاه تنها یک سنسور با قدرت 8 مگاپیکسل و یک فلش LED اختصاصی دارد. جالب است بدانید دوربین پشتی Zenfone Max M2 تصاویر ویدئویی 4K فیلمبرداری می کند.

هر دو مدل M2 دارای جک 3.5 میلیمتری هدفون هستند و از پورت microUSB با شارژ 10 واتی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: ایسوس گوشی جدید خود را ۱۱ دسامبر معرفی می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: