مرگ مرموز دو تکنیسین آمریکایی در قطب جنوب

کدخبر: 2293780

دو تکنیسین که پیمانکار یک شرکت لجستیکی بودند که به برنامه آمریکا در قطب جنوب کمک می‌کند، به طور مرموزی در پایگاه تحقیقاتی این کشور کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دو تکنیسین آمریکایی به طور مرموزی در پایگاه تحقیقاتی آمریکا در قطب جنوب کشته شدند.

دو تکنیسین آمریکایی روز سه شنبه یازدهم دسامبر در پایگاه تحقیقاتی مک موردو در قطب جنوب جان باختند. شرایط مرگ این دو تکنیسین هنوز مشخص نشده است. انجمن ملی علوم آمریکا اعلام کرد این دو تکنیسین در قطب جنوب بر روی سیستم ضد حریق مرکز تحقیقاتی مک موردو کار می کردند. یکی از تکنیسین ها در زمان پیدا شدن جان باخته بود و دیگری پس از انتقال به درمانگاه جان باخت. یک خلبان بالگرد آن ها را پیدا کرده بود.

بنابر اعلام رسانه ها، این دو تکنیسین پیمانکار یک شرکت لجستیکی بودند که به برنامه آمریکا در قطب جنوب کمک می کند. تحقیقات برای کشف دلیل مرگ این افراد آغاز شده است. پایگاه مک موردو در سال ۱۹۵۵ تاسیس شد. پژوهشگران برای بررسی تاثیرات اقلیمی بر جریان های آب و کوه های یخ و همچنین بررسی زیست بوم دریایی و رفتار پنگوئن ها به این پایگاه می روند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: