نمی شود تنهایی ۱۴ نفر را به دندان بگیرم

وکیلی: نهالی که کاشته می‌شود، در سال اول میوه نمی‌دهد/ با بازیکنان خودمان برای ما کری می‌خوانند!

کدخبر: 2294001

سرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه گفت: نهالی که کاشته می‌شود در سال اول سایه و میوه نمی‌دهد.

محمد وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شایعه کناره‌گیری تیم والیبال دورنای ارومیه از لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: من سرباز تیم ملی هستم و همیشه برای موفقیت تیم‌ ملی شرایط را تحمل کرده و تلاش می‌کنم. در حال حاضر هم تیم دورنا را برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده می‌کنیم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. در مسابقات جهانی هدف اول تیم‌ها پیروزی بر قهرمان دوره گذشته است و این موضوع کار ما را سخت می‌کند.

*هفته به هفته پیشرفت کرده‌ایم

وی ادامه داد: تیم ما تاکنون عملکرد رضایت‌بخشی داشته است. ما هفته به هفته پیشرفت کرده‌ایم و در بازی آخر خود باید شهرداری ارومیه را هم شکست می دادیم. ما در تمام لحظات بازی از حریف پیش بودیم، اما به دلیل کم تجربگی نتیجه را واگذار کردیم. تیم ما در حال رشد است، اما اگر قضاوت بر اساس برد و باخت باشد ما ناموفق بوده‌ایم. از طرفی اینکه شاگردانم مقابل تماشاگران پرشور شهرهای مختلف و دوربین‌های تلویزیونی بازی می‌کنند خیلی مفید است.

*نهالی که کاشته می‌شود، در سال اول سایه و میوه نمی‌دهد

سرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه با بیان اینکه نهالی که کاشته می‌شود در سال اول سایه و میوه نمی‌دهد، عنوان کرد: باید دوراندیش باشیم. به هر حال در هر لیگی یک تیم آخر می‌شود. همین که هیچ تیمی با بازیکنان ذخیره خود برابر ما قرار نگرفت یعنی اینکه ما تیم قابل احترامی هستیم و سطح لیگ را پایین نیاورده‌ایم.

*ضیایی و فروزان هیچ کمکی به ما نکردند

وکیلی درخصوص اینکه گفته می‌شود ضیایی و فروزان به این تیم کمک کرده‌اند تا در لیگ برتر حضور داشته باشد، تصریح کرد: ضیایی و فروزان هیچ کمکی به ما نکردند. زمانی که من در تیم شمس بودم حمایت خوبی از آن تیم می‌شد، اما شرایط در تیم دورنا متفاوت شد. آقایان واقعاً کم لطفی کردند. بهتر این بود که ما برای بازی با عقاب نهاجا به فدراسیون والیبال می‌رفتیم و در آنجا اسکان پیدا می‌کردیم، اما این موضوع محقق نشد. شاید بد نباشد آقایان بدانند که ما نهال می‌کاریم تا فدراسیون از سایه و میوه آن استفاده کند. اگر قرار باشد روزی تیم ما از لیگ کنار برود هم مسئولان فدراسیون باید وارد عمل شوند و مانع از انجام این کار شوند، چون ما برای فدراسیون و والیبال ملی کار می‌کنیم.

*فدراسیون 29 میلیون از ما طلب کرد

وی در پاسخ به این سوال که آیا از فدراسیون درخواست کمک کرده‌اید یا خیر، خاطرنشان کرد: یک بار نامه‌ای به فدراسیون زدیم و خواستیم که در هفته‌ای که استراحت داریم در تهران اقامت داشته باشیم و از محل اسکان و سالن فدراسیون استفاده کنیم، اما دریغ از یک توپ! آقایان صورتحسابی مقابل ما قرار دادند و اعلام کردند ابتدا باید 29 میلیون واریز کنیم تا بتوانیم از محل اسکان، غذا و سالن فدراسیون استفاده کنیم! واقعاً وقتی دوستان از بچه‌های خود طلب پول می‌کنند چه انتظاری می‌توان داشت؟ من حاضر بودم 10 میلیون تومان برای غذا پول بدهم، اما اینکه بخواهیم برای هر نوبت تمرین 500 هزار تومان بدهیم، واقعاً ظلم است.

*نمی شود تنهایی 14 نفر را به دندان بگیرم

سرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه گفت: تیم ما هیچ دریافتی تاکنون نداشته است. نمی‌شود که سرمربی به تنهایی 14 بازیکن را به دندان بگیرد و آنها را تمرین دهد. همه باید کمک کنند تا ما بتوانیم در آرامش برای مسابقات جهانی آماده شویم. مشکلات زیادی داریم، اما قول داده‌اند تا آنها را برطرف کنند. ما سعی می‌کنیم شرایط سخت را تحمل کنیم، اما باید این موضوع را هم در نظر گرفت که هر کسی ظرفیتی دارد. از افشین داوری انتظار دارم که نگاه ویژه‌ای به تیم ما داشته باشد؛ هرچند که می‌دانم پیگیر شرایط تیم ما هست.

*با بازیکنان خودمان برای ما کری می‌خوانند!

وکیلی با بیان اینکه ای ‌کاش همه تیم ما را به نام تیم ملی نوجوانان - دورنای ارومیه صدا بزنند، اظهار داشت: وقتی بازیکنی در تیم ما خوب بازی می‌کند، دیگر برای من نیست. نگاهی به تیم سال گذشته داشته باشید؛ صابر کاظمی در لیگ ترکیه توپ می‌زند. مرتضی شریفی در لیگ ایتالیا است. فلاحت‌خواه، توخته و حضرت‌پور در تیم سایپا بازی می‌کنند. نکته جالب اینکه بازیکنان سال گذشته ما امسال برابر دورنا بازی می‌کنند و می درخشند و سایر مربیان با بازیکنان خودمان برای ما کری می‌خوانند!

*قراردادهایی با مبالغ یک تا 5-6 میلیون تومان داریم

وی ادامه داد: واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی برای دورنا خواهد افتاد. بازیکنان من مظلوم هستند و هیچگاه حرفی از پول نمی‌زنند؛ در حالی که ما در تیم خود قراردادهایی با مبالغ یک تا 5-6 میلیون تومان داریم که برای یک ورزشکار این مبلغ پول رفت و آمد و یک جفت کفش هم شاید نشود. برای ما ارزش ماندن در لیگ فراتر از پول است و ما دوست نداریم این فرصت را از دست بدهیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: