اختصاصی فارس/

۹۲ درصد از بیمه شدگان کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند

کدخبر: 2294260

سازمان تأمین اجتماعی در حالی حاضر ۱۳ میلیون ۸۵۰ هزار نفر بیمه شده اصلی دارد که براساس لیست بیمه بخش اعظمی از این افراد کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور 13 میلیون و 850 هزار نفر بیمه شده اصلی و 3 میلیون 165 هزار نفر مستمری‌بگیر، بازنشسته و از کارافتاده دارد.

تعداد بیمه سدگان سازمان تأمین اجتماعی با احتساب خانواده‌هایشان به 42 میلیون نفر می‌رسد که از خدمات بیمه‌ای و درمانی این سازمان استفاده می‌کنند.

براساس مصوبه دولت مقرر شد به بازنشستگان و بیمه‌شدگان این سازمان که کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند بسته حمایتی به ارزش 200 هزار تومان پرداخت شود و تاپایان سال این افراد 600 هزار تومان بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

براساس پیگیری های خبرنگار فارس، از 3 میلیون و 165 هزار نفر مستمری‌بگیر، بارنشسته، بازمانده و ازکار افتاده تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی 2 میلیون 600 هزار نفر مشمول بسته های حمایتی می‌شوند.

12 میلیون و 800 هزار نفر بیمه شده کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند

از سوی دیگر بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی 13 میلیون و 850 هزار نفر هستند که حدود 12 میلیون و 800 هزار نفر از آنها کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند.

در ضمن به هر خانواده یک بسته حمایتی ارائه داده می‌شود بعنوان مثال اگر در خانواده 3 نفر مشغول به کار باشند و هر کدام کمتر از 3 میلیون تومان درآمد داشته باشند به یک نفر از آنها این بسته داده می‌شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: