سردار سدهی: تدابیر مقام معظم رهبری موجب بی اثر شدن تحریم‌ها شده است

کدخبر: 2294348

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح تدابیر مقام معظم رهبری در این سال‌ها موجب شده همه تدارکات دشمنان، تحریم و تهاجم فرهنگی هیچ اثری در حرکت نظام اسلامی نداشته باشد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم ، سردار عباس سدهی رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح صبح امروز(یکشنبه، 25 آذر) در چهارمین همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای، در سخنانی اظهار داشت: تدابیر مقام معظم رهبری در این سال ها موجب شده همه تدارکات دشمنان، تحریم و تهاجم فرهنگی هیچ اثری در حرکت نظام اسلامی نداشته باشد.

وی افزود: تدابیر مقام معظم رهبری موجب ایجاد اقتدار منطقه ای، عمق راهبردی، اقتدار دفاعی و شکست توطئه های دشمنان شده است، این اندیشه ناب همچنین موجب تحسین دوست و دشمن و بالندگی ایران اسلامی در سطح جهان شده است.

فرمانده ارتش: تدابیر امام خامنه ای قطب نمایی برای پیشرفت است

10 نکته از بیانات مهم امام خامنه ای؛ از یمن و آل سعود تا معجزه انقلاب

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح با بیان اینکه پژوهش در حوزه اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار مهم است، گفت: متأسفانه منابع تحقیق ما تا حد زیادی متأثر از اندیشه مادی غرب است و این مبنای معنویت زدا هستند و با این روش تحقیق نمی توان به حق دست یافت، به همین دلیل برای شناخت اندیشه های رهبر معظم انقلاب باید روش دینی و اصولی را به کار برد.

سردار سدهی تصریح کرد: ما با همین روش کتاب دفاع هوشمند را با بهره گیری از اندیشه های رهبر معظم انقلاب و براساس روش تحقیق اسلامی تدوین کردیم.

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: اگر از اصول اندیشه مقام معظم رهبری و روش تحقیق اسلامی برای تولید علوم انسانی استفاده کنیم، می توانیم به تولید علم متناسب با ارزش های انقلاب اسلامی برسیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: