رقابت در ۴ تیم بالای جدول سخت و فشرده است

اسماعیل‌پور: در ۶ هفته پایانی لیگ برتر از داوران با تجربه استفاده شود

کدخبر: 2294396

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: از کمیته فوتسال و کمیته داوران درخواست می کنم به دلیل مرحله پلی اف در این ۶ هفته پایانی لیگ برتر از داوران با تجربه استفاده کنند.

محمدعلی اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با آخرین وضعیت تیم فوتسال شهروند ساری در رقابتهای لیگ برتر فوتسال گفت: اگر نگاهی به جدول لیگ در نیم فصل اول کنیم متوجه می شویم که در این مرحله تیم شهروند نتایج خوبی کسب کرده است اما متاسفانه با شروع نیم فصل دوم تعدادی از بازیکنان ما مصدوم شدند و همین مصدومیت باعث شد که در ادامه راه ما این بازیکنان را به همراه نداشته باشیم و کارمان کمی سخت تر شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه امسال قرار است مرحله پلی‌آف برای اولین بار برگزار شود به همین دلیل رقابت در بالای جدول به خصوص ۴ تیم اول بسیار سخت و فشرده است به این دلیل که ۴ تیم اول جدول می توانند در مرحله پلی‌آف ۲ بار به عنوان میزبان انتخاب شوند و ۴ تیم دوم فقط یک بار می‌توانند میزبان باشند و در ادمه همه تلاش خود را می‌کنیم که جزء ۴ تیم بالای جدول قرار بگیریم.

سرمربی شهروند ساری گفت: متأسفانه روز گذشته با توجه به اینکه موقعیت‌های خوبی در بازی با حفاری داشتیم اما بازیکنانم نتوانستند به خوبی از این موقعیت‌ها استفاده کنند و به همین دلیل ۳ بر یک در مقابل تیم خوب حفاری شکست خوردیم آن هم در روزی که می‌توانستیم حداقل امتیاز را در اهواز کسب کنیم .

اسماعیل‌پور افزود: اگر به جدول لیگ نگاه کنیم می‌بینیم که تمام امتیازات بالای جدول به خصوص ۴ تیم اول به همدیگر خیلی نزدیک است و با هر باخت و یا پیروزی تیم‌ها جدول بالا پایین می‌شود و روز گذشته با باختی که مقابل حفاری به دست آمد از رده چهارم جدول به رده ششم سقوط کردیم. و ما به خوبی می‌دانیم که در این ۶ هفته پایانی رقابت در لیگ بسیار سخت است به خصوص برای ۴ تیم اول جدول.

وی در پایان گفت: از کمیته فوتسال و کمیته داوران درخواست دارم که در این ۶ هفته باقیمانده از داوران با تجربه استفاده کنند به این دلیل که در این ۶ هفته باقیمانده رقابت‌ها خیلی نزدیک و سرنوشت ساز است با توجه به اینکه مرحله پلی‌آف قرار است در پایان لیگ برگزار شود قطعاً قضاوت خوب داوران در این مقطع زمانی می‌تواند در ادامه به تیم‌ها و به فوتسال کمک کند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: