حسن بیت‌سعید: قطبی اعتمادبه‌نفس را به بازیکنان فولاد بازگرداند/ شکست دادن تراکتورسازی کار هر تیمی نیست

کدخبر: 2294434

حسن بیت‌سعید، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنان فولاد با مشکلات روحی و روانی مواجه بودند، اما افشین قطبی اعتمادبه‌نفس را به ما بازگرداند.

- اخبار ورزشی -

حسن بیت سعید در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی فولاد برابر تراکتورسازی در آخرین بازی نیم فصل گفت: ما می دانستیم بازی سختی در پیش داریم و تراکتورسازی از حمایت 70 هزار تماشاگر بهره می برد. تراکتوری ها باید به داشتن این هواداران افتخار کنند. آنها در طول بازی فقط تیم خود را تشویق کردند و حاشیه ای هم ایجاد نشد. تراکتورسازی مدت ها بود که در خانه اش شکست نخورده بودند و ما واقعاً بازی سختی در پیش داشتیم. شکست دادن تراکتورسازی در زمین خودش کار هر تیمی نیست، اما ما موفق به انجام این کار شدیم.

تبریز| افشین قطبی: با تغییرات خیلی کم به نتیجه خیلی بزرگی رسیدیم/ فقط به بازیکنانم لبخند زدم و تشویق شان کردم

وی با اشاره به تاثیر حضور افشین قطبی در فولاد تصریح کرد: تیم ما به خاطر نتایجی که گرفته بود شرایط خوبی نداشت و وضعیت روحی و روانی بازیکنان به هم ریخته بود. وقتی افشین قطبی به فولاد آمد، اعتمادبه نفس را به بازیکنان بازگرداند و این موضوع نقش مهمی در برد ما برابر فولاد داشت. تمرینات خوبی هم در این مدت انجام دادیم و خوشبختانه نتیجه خوبی برابر فولاد گرفتیم. ما در نیمه اول بازی با فولاد، یکی از منظم ترین نیمه های فولاد را در چند سال اخیر پشت سر گذاشتیم و در این بازی مستحق برد بودیم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: هواداران فولاد در نیم فصل اول و در خیلی از بازی ها خوشحال نبودند، با این حال باید از حمایت آنها تشکر کنم. امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم و آنها را خوشحال کنیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: