پس از پیروزی مقابل شهروند اراک

ترکاشوند: پیکان محکوم به پیروزی بود/در ست اول خواب بودیم!

کدخبر: 2294472

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت:ما به دلیل باخت مقابل تبریز در بازی هفته قبل محکوم به پیروزی مقابل شهروند اراک بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ترکاشوند سرمربی پیکان بعد از کسب پیروزی 3 بر یک مقابل تیم شهروند اراک گفت: تیم شهروند اراک در هفته های قبل توانسته بود تیم سایپا را شکست دهد و با روحیه خوبی مقابل تیم ما قرار گرفت اما تیم من به دلیل باخت مقابل تبریز در بازی هفته قبل محکوم به پیروزی مقابل شهروند اراک بودیم.

وی ادامه داد: تیم ما اراک را به خوبی آنالیز کرده بود اما در ست اول به نظر می رسید تیم به اندازه کافی آمادگی روانی برای قرار گرفتن در شرایط ایده آل را نداشت. در ست اول انگار خواب بودیم اما ناگهان بچه ها به خود آمدند و متوجه شدند که که تیم سرسختی را پیش روی خود دارند.

ترکاشوند در ادامه اظهار داشت: تعویض های خوبی داشتیم و بازیکنانی که از روی نیمکت به بازی اضافه شدند خوب کار کردند. برخی مصدومیت ها نیز وجود داشت که باعث شده بود در این روزهای اخیر کیفیت خوبی در تمرینات نداشته باشیم.

سرمربی پیکان افزود: از ست دوم به بعد تیم ما اوضاع بهتری پیدا کرد. به نظر من تیم شهروند اراک از لحاظ دریافت در بین تیم های حاضر در لیگ بهترین است و نزدیک به 70 درصد دریافت مثبت داشتند. این تیم اگر در حملات نیز به خوبی دریافت ها کار می کرد الان جایگاه بهتری داشت.

ترکاشوند افزود: تلاش ما این بود که با توپ گیری بتوانیم قدرت تیم حریف در دریافت را خنثی کنیم را در نهایت به برتری دست پیدا کرده و برنده این مسابقه شویم.

سرمربی تیم پیکان در ادامه خاطر نشان کرد: می توانستیم در این بازی با حساب 3 بر صفر به پیروزی برسیم. در این بازی بعد از سه هفته مصدومیت رضا عابدینی از این بازیکن استفاده کردیم. حسین امیری و آرمین تشکری با آسیب دیدگی برای ما بازی کردند و جواد کریمی هم از ناحیه کمر کمی آسیب داشت.

ترکاشوند در پایان گفت: چند روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم و دوباره تمرینات را از سر خواهیم گرفت تا در نهایت بتوانیم در نیم فصل دوم روند خوبی را داشته باشیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: