استاندار سابق تهران تأکید کرد

لزوم همکاری دولت با استانداری در اجرای سند توسعه ششم

کدخبر: 2294864

استاندار سابق تهران با بیان اینکه حل مشکلات مردم با محوریت فرمانداران محقق می‌شود گفت: نیاز است دولت با استانداری در زمینه اجرای سند توسعه سشم همکاری لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدحسین مقیمی در جلسه معارفه استاندار تهران با اشاره به اینکه از خرداد سال ٤٢ تا پیروزی انقلاب اسلامی توفیق داشتم در محضر علمای بزرگ و اساتید و همه کسانی که راه درست زیستن را نشان دادند قرار بگیرم اظهار داشت: از دقایق نخست روز پیروزی انقلاب اسلامی در سال ٥٧ متعهد شدم تا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی با کمترین هزینه کار و فعالیت کنم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار شهردار تهران و معاونانش در جلسات استانداری تهران حضور یافتند افزود: اعضای شورای تأمین استان حتی در ٧ روز هفته تا نیمه‌های شب جلساتی داشتند و مسائل به خوبی تدبیر و تصمیماتی جدی در استان گرفته شد.

مقیمی خاطرنشان کرد: ۶۰ شورا، کمیته و کارگروه توسط استاندار و معاونانش مدیریت می شود که با تشکیل به موقع این شوراها و تصمیم گیری درست و اجرای به موقع تصمیمات از سوی مدیران استان بسیاری از مشکلات مرتفع شد.

وی با اشاره به اینکه ۵۵ درصد درآمد کشور از طریق استان تهران تامین می شود گفت: ١٨ درصد جمعیت کشور و بیشترین مسائل سیاسی و امنیتی در استان تهران رقم می خورد از این رو استاندار تهران غیر از اعضای دولت باید اولین شخصی باشد که با وزرا و رئیس جمهور و معاون اول وی ارتباط یافته و در جلسات آنها حضور پیدا کند.

استاندار سابق تهران اضافه کرد: طی این مدت سند توسعه استان تهران تهیه شده که بسیار ارزشمند است و برای اجرای آن استاندار نیاز دارد تا رفت و آمد با دولت داشته باشد ضمن اینکه حل مشکلات استان تهران با محوریت فرمانداران قابل تحقق است.

مقیمی در پایان افزود: استاندار تهران باید تعانلش با دولت بیشتر شود ضمن اینکه بخش خصوصی هم باید فعال شود تا قدم های بزرگی جهت رفع مشکلات استان تهران برداشته شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: