مشاور فرمانده ناجا:

مدیریت بر ماموریت ویژگی افسران و درجه داران ناجا است

کدخبر: 2295458

مشاور فرمانده ناجا، گفت: افسران و درجه‌داران ما در مقایسه با پلیس‌های جهان از متانت لازم در مدیریت بر ماموریت برخوردارند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار سعید منتظرالمهدی مشاوره فرمانده ناجا در جمع فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی و راهور استان گیلان، اظهار داشت : ما باید تلاش کنیم تا با ممارست مشارکت مردم را مدیریت کنیم.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: افسران و درجه داران ما در مقایسه با پلیس‌های جهان از متانت لازم در مدیریت بر ماموریت برخوردارند.

وی به سرمایه اجتماعی پرداخت و گفت: بدون شک برای رسیدن به آن باید به کلید واژه هایی چون محبت و درایت و صداقت فکر کنیم.

سردار منتظرالمهدی تاکید کرد: ادبیات گفتاری و گفتمانی شما با مراجعه کنندگان باید رویکرد روان درمانی داشته باشد؛ یعنی اینکه از بهترین کلمات و زیباترین جملات استفاده کنید.

وی گفت:گفتمان‌های امروز جاری در ادبیات گفتاری ما در مواجهه با مراجعه کنندگان گاهاً از یکنواختی محض رنج می برد، واقعا به این فکر کردیم که با یک شهروند محترم؛ با یک فرد عادی ،پزشک,شاعر و نویسنده باید چگونه گفتمانی داشته باشیم.

مشاور فرمانده ناجا تصریح کرد: اساساً بنده اعتقاد دارم شما باید در مراجعات از گفتمان‌های گیلکی استفاده کنید؛ برای درک بهتر و ایجاد روابط صمیمی.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: