گزارش «فاکس اسپورت آسیا» از علی دایی و ۴ گلزن برتر دیگر تاریخ جام ملت‌ها

کدخبر: 2297231

سایت «فاکس اسپورت آسیا» گزارشی درباره برترین گلزنان تاریخ جام ملت‌های آسیا منتشر و از علی دایی به عنوان برترین گلزن این تورنمنت یاد کرد.

هفدهمین دوره مسابقات جان ملت های آسیا از تاریخ 5 ژانویه (15 دی) با دیداری بین تیم های اماراتِ میزبان و بحرین رسماً آغاز خواهد شد. این دوره از مسابقات جام ملت ها برای اولین بار با حضور 24 تیم برگزار می شود. در همین خصوص سایت «فاکس اسپورتس آسیا» در گزارشی به معرفی 5 گلزن برتر تاریخ رقابت های جام ملت های آسیا پرداخته و از علی دایی به عنوان برترین گلزن تاریخ این رقابت ها یاد کرده است.

در این گزارش آمده است: علی دایی تنها فوتبالیستی است که بیش از 100 گل زده ملی در کارنامه اش دارد و برترین گلزن تاریخ رقابت های جام ملت های آسیا هم هست. دایی در سه دوره حضورش در جام ملت ها 14 گل به ثمر رساند. او در جام ملت های 1996 موفق به ثمر رساندن 8 گل شد، سپس در هر یک از دو دوره بعدی این تورنمت سه گل به ثمر رساند.

لی دونگ گوک از کره جنوبی با 10 گل، نائوهیرو تاکاهارا از ژاپن با 9 گل، جاسم الهویدی از کویت با 8 گل و یونس محمد از عراق با 8 گل از دیگر گلزنان برتر تاریخ مهمترین تورنمنت در رده ملی قاره آسیا هستند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: