ساختار جدید نمایشگاه کتاب به تصویب رسید

کدخبر: 2303248

دبیر و سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در جلسه سوم شورا ساختار جدید نمایشگاه به تصویب رسید و مقرر شد شیوه واگذاری و تفکیک وظایف بخش حاکمیتی و صنف در جلسه آتی مورد بررسی قرار گیرد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، سومین جلسه شورای سیاست گذاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ریاست محسن جوادی؛ رئیس شورا و معاون امور فرهنگی و اعضای شورا روز چهارشنبه(26 دی ماه) در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ایوب دهقانکار؛ سخنگوی شورای سیاست گذاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به موضوعات این جلسه گفت: در ابتدای جلسه گزارشی از جلسه مشترک مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران با شهرداری و شورای عالی ترافیک با ریاست شهردار تهران ارائه شد که در آن طرفین بر همکاری و هم افزایی به منظور کاهش بار ترافیکی محدوده مصلی به عنوان محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران تأکید کردند.

شرط و شروط معاون شهردار تهران برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی

آشنا: مرزهای واسپاری به صنف مشخص تر می شود/مزایده تبلیغات نمایشگاه کتاب تهران

بررسی حضور چین به عنوان میهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران

وی ادامه داد: در ادامه این جلسه ساختار نمایشگاه مورد بحث و تبادل نظر میان اعضا قرار گرفت و در پایان ساختار جدید نمایشگاه به تصویب رسید. در ساختار جدید تعداد کمیته ها از 12 به هشت کمیته کاهش پیدا کرد و همچنین تعدادی از بخش ها و کارگروه ها در یکدیگر ادغام شدند.

دهقانکار تصریح کرد: ضمنا مقرر شد در جلسه آینده شورا، شیوه واگذاری و تفکیک وظایف میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنف نشر بررسی شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: