پیام معاون اول رئیس‌جمهور در پی حادثه تروریستی در جاده خاش-زاهدان و شهادت مرزبانان کشور

جهانگیری: این حادثه خللی در اراده راسخ ملت در دفاع از انقلاب اسلامی وارد نمی‌کند

کدخبر: 2310259

معاون اول رئیس‌جمهور در مکالمه تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان، ضمن اطلاع از ابعاد حادثه تروریستی خواستار تلاش و بکارگیری همه توان برای شناسایی و برخورد با مسببان این حمله تروریستی شد.

به گزارش ایسنا، معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی و شهادت جمعی از مرزبانان در جاده خاش - زاهدان با اشاره به این که این جنایت ضد ملی برای انتقام از حضور مقتدرانه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن طراحی و اجرا شده است، تصریح کرد: این حادثه خللی در اراده راسخ ملت در دفاع از انقلاب اسلامی وارد نمی‌کند و عزم ملی را برای مبارزه بی‌امان با تروریسم راسخ‌تر از همیشه خواهد کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حادثه جنایت بار حمله تروریست‌های تکفیری مزدور و وابسته به دشمنان این ملک و ملت به اتوبوس حامل مرزبانان و مدافعان شجاع وطن در جاده خاش - زاهدان که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از این عزیزان شد را به ملت غیور ایران، همرزمان آنها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه به خانواده‌های بزرگوارشان صمیمانه تسلیت می‌ گویم .

مطمئناً این جنایت ضد ملی که برای انتقام از حضور مقتدرانه ملت بزرگ و دشمن‌شکن ایران در راهپیمایی یوم‌الله ٢٢ بهمن و با هدایت سرویس‌های جاسوسی استکبار جهانی و عوامل فریب‌خورده و خبیث آنها طراحی و اجرا شد، نه تنها در اراده راسخ ملت یکپارچه ایران در دفاع از انقلاب اسلامی خللی وارد نمی‌کند که عزم ملی را برای مبارزه بی امان با تروریسم راسخ‌تر از همیشه خواهد کرد.

از خداوند بزرگ برای شهدای سرفراز این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های معظم آنها صبر و اجر مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور»

معاون اول رئیس جمهور همچنین در مکالمه تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان، ضمن اطلاع از ابعاد حادثه، خواستار تلاش و بکارگیری همه توان برای شناسایی و برخورد با مسببان این حادثه تروریستی شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: