آشوری:

‌عاملان اصلی جنایت تروریستی خاش همان حامیان تحریم ملت ایران هستند

کدخبر: 2310357

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که ملت ایران در طول ۴۰ ساله اخیر قربانی جنایات تروریستی بوده است، با اشاره به حمله تروریستی خاش تاکید کرد: این اقدام کور در آستانه برگزاری نشست مضحک ورشو نشانه همدستی تروریست‌ها با عاملان و بانیان تحریم بر علیه ملت ایران است.

به گزارش ایسنا، محمد آشوری تازیانی با بیان این مطلب افزود: مدافعان وطن‌مان با نثار خون پاک و مطهرشان همواره الهام‌بخش اقتدار و عظمت ایران اسلامی بوده‌اند و بدون شک عاملان این جنایت، به سرای اعمال‌شان خواهند رسید.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان اظهار کرد: تروریست‌ها تلاش زیادی برای ناامن‌سازی کشور در ماه‌های اخیر داشته‌اند، اما با هوشیاری عمومی در جامعه و تلاش‌های بی‌دریغ دستگاه‌های امنیتی کشور ناکام ماندند و اقدام تروریستی شب گذشته و شهادت جمعی از فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران نشانه روشن دیگری بر عمق کینه دشمنان از حضور با صلابت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

آشوری تاکید کرد: هوشیاری و انسجام مردم ایران دفع‌کننده هر توطئه‌ای در مسیر انقلاب اسلامی بوده است و سرنوشت این گروه‌های تروریستی نیز به مانند اسلاف‌شان جز نابودی نخواهد بود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: