آغاز تحول در شهرداری‌ها همگام با دهه پنجم انقلاب

کدخبر: 2312154

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از آغاز تحول در شهرداری‌ها همگام با دهه پنجم انقلاب خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم دغدغه‌های مقام معظم رهبری که در بیانات اخیر مطرح کردن را رفع کنیم.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی جمالی نژاد در حاشیه برگزاری نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای نخستین بار دستاورد 40 ساله شهرداری ها را در نمایشگاهی در استان هرمزگان به نمایش گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: در عین حال که نمایشگاهی برای انعکاس دستاوردهای شهرداری کشور برگزار شده است، تجارب یک هزار و 276 شهرداری و 37هزار دهیاری که هر کدام می تواند الگویی برای شهرها و روستاهای دیگر باشد، به نمایش گذاشته خواهدشد؛ همچنین در کنار آن ورک شاپ هایی تخصصی در حوزه های مختلف و موضوعاتی همچون بازآفرینی، حمل و نقل عمومی، شهر هوشمند وشهر دانش محور که شهرداری ها را بیشتر درگیر آن هستند، برگزار خواهد شد که هر کدام می تواند منشا تحولات بزرگی باشند.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ادامه داد: تلاش می کنیم در دهه پنجم تحولی در شهرداری های سراسر کشور داشته باشیم و گام دوم را محکم برداریم تا بتوانیم دغدغه های مقام معظم رهبری را که در بیانات اخیر مطرح کردند، رفع کنیم.

جمالی نژاد در پایان گفت: اقدام ارزشمندی که امروز اساس و پایه آن گذاشته می شود، شهرهای ایرانی - اسلامی است؛ همچنین عناصر و مفاهیم این شهرها احصا و مورد بررسی قرار می گیرد تا تمدن ایرانی اسلامی در شهرها متبلور کنیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: