ظاهری در گفت‌وگو با فارس:

دولت برای تورم و گرانی فکری کند/ لزوم برخورد شدیدتر قوه قضاییه با دلالان و قاچاقچیان

کدخبر: 2312405

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس گفت: قوه قضاییه و دستگاه‌های نظارتی باید با دلالان و قاچاقچیان برخورد شدیدتری داشته باشند و نباید کار به گونه‌ای باشد که به جای برخورد با دلالان با خرده‌فروشان و تولیدکنندگان برخورد شود.

علی عسکر ظاهری نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: لازم است تا دولت برای مشکل معیشت مردم و تورم و گرانی در بازار فکری کند و اگر چه ما همگی باید تلاش کنیم و به مردم امید بدهیم اما واقعیت این است که زندگی برای مردم سخت شده است و گرانی و بیکاری واقعاً کمرشکن شده است.

وی افزود: بسیاری از جوانان به خاطر اینکه بیکار هستند در حال دچار شدن به بیماری‌های روانی هستند و لازم است تا با یک عزم ملی در مقابل فشارهای دشمن بایستیم و مردم این تلاش ما را حفظ کنند.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکلات گرانی، تورم و بیکاری خیلی دارد رضایتمندی مردم را پایین می‌آورد و باید برای حل مشکلات معیشتی مردم اقدام جدی شود.

ظاهری با اشاره به عملکرد دستگاه‌های نظارتی در بحث مقابله با گرانی در بازار خاطرنشان کرد: به جای اینکه با دلال‌ها که حتی به خانواده‌های خود هم رحم نمی‌کنند برخورد شود ما شاهدیم که با مغازه‌دار خرده‌فروش برخورد می‌کنند. و آنچه مهم این است که باید با عوامل اصلی گرانی در بازار برخورد شود نه با خرده‌فروش.

وی افزود: نهادهای نظارتی و قوه قضاییه باید با دلالان و قاچاقچیان برخورد شدیدتری داشته باشند تا اینکه بخواهند با تولیدکنندگان و خرده‌فروشان برخورد کنند چرا که تولیدکنندگان مواد اولیه را گران می‌خرند که کالای تولیدی گران می‌شود و خرده‌فروش هم کالا را گران می‌خرد و طبیعتاً با گران هم به بازار عرضه می‌‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: