مهمترین عناوین اقتصادی ۲۳ اسفند ماه؛

حذف دلار در مبادلات جهانی راهبرد جدید تجاری ایران/ رنو دوباره به ایران باز می‌گردد

کدخبر: 2318020

افزایش تسهیلات مسکن، حباب قیمت مرغ در بازار و واردات ۵۰ هزار رأس دام زنده از اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (پنجشنبه ۲۳ اسفند ماه) به شرح ذیل است:

واردات ۵۰ هزار رأس دام زنده تا پایان هفته/ ۲۶۰ شرکت وارد کننده گوشت قرمز هستند ورناصری گفت: نخستین محموله گوسفند زنده که حدود ۵۰ هزار رأس است، تا پایان هفته وارد می شود و در مراحل بعد حدود ۹۰ هزار رأس وارد خواهد شد.

حباب قیمت مرغ در بازار/ نرخ مرغ به ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید چهار آیین قیمت منطقی هر کیلو مرغ را ۱۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی مرغ بیانگر حباب کاذب یک هزار و ۵۰۰ تومانی است.

آمریکا معافیت خرید نفت از ایران را تمدید می کند/ناکامی واشنگتن در به صفر رساندن صادرات نفت ایران آمریکا معافیت های تحریمی چین، ترکیه و هند را در ازای پایبندی به کاهش واردات به زیر یک میلیون بشکه در روز تمدید خواهد کرد.

آغار خدمات و امداد نوروزی ۹۸ سایپا/ قطعات یدکی رنو تامین شد امروز طرح خدمات و امداد نوروزی ۹۸ شرکت خودروسازی سایپا با همکاری پلیس راهور ناجا، اورژانس و هلال احمر آغاز بکار کرد.

میزان جمعیت پذیری هشتگرد به ۳۰۰ هزار نفر می رسد صفدری گفت: هم اکنون در شهر جدید هشتگرد ۷۵ تا ۸۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده است و در صورت تأمین خدمات، میزان جمعیت پذیری هشتگرد به ۳۰۰ هزار نفر می رسد.

نیک آئین: توزیع ۲۰ هزار تن گوشت قرمز و مرغ از شنبه / حسن پور: افکار مدیریت بازار ارز دست یک عده مافیاست مشاور رئیس اتاق اصناف تهران از توزیع هزار تن گوشت مرغ و ۱۰ هزار تن گوشت قرمز از شنبه برای تنظیم بازار خبر داد.

حذف دلار در مبادلات جهانی راهبرد جدید تجاری ایران/ رنو دوباره به ایران بازمی گردد

افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی تسهیلات مسکن/مترو هشتگرد تا اواسط سال آینده افتتاح می شود اسلامی از افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی تسهیلات به سازندگان خبر داد و گفت: ابن وام قابل انتقال به خریداران است.

آغاز مجدد تولید رنو در ایران/ پرداخت کامل بدهی خودروسازان به قطعه سازان در هفته آینده مقیمی از بازگشت کارخانه رنو به ایران خبر داد و گفت: هفته آینده بدهی خودروسازان به قطعه سازان به طور کامل پرداخت می شود.

حذف دلار از مبادلات ایران یکی راهبرد های جدید تجاری/ شکست سیاست تحریم آمریکا در حال تحقق است همتی تأکید کرد: حذف دلار در مبادلات منطقه ای و جهانی ایران با دیگر کشورها یکی از نتایج مهم راهبرد جدید تجاری ایران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: