خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| رامبد جوان امشب به «فرمول یک» می‌رود / سیدجواد هاشمی تحویل‌سال آی‌فیلم را اجرا می‌کند

کدخبر: 2318994

علی ضیا امشب با مجری برنامه «خندوانه» در «فرمول یک» روبرو می‌شود؛ برنامه «تحویل سال» شبکه‌آی‌فیلم را سیدجواد هاشمی بعد از مدت‌ها دوری از تلویزیون در کنار سعید شیخ‌زاده اجرا می‌کند.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، امروز رویدادهای مختلفی روی آنتن رادیو و تلویزیون می آید که در این بسته خبری مروری بر آن ها داریم:

رامبد جوان مهمان علی ضیا در برنامه تحویل سال

علی ضیا امشب میزبان رامبد جوان مجری برنامه «خندوانه» است. همچنین با رضا صادقی خواننده، افشین قطبی مربی تیم فولاد خوزستان، علی انصاریان ورزشکار و مجری، مجتبی محمدی سرباز خوزستانی که در حادثه تروریستی اهواز جان چند نفر را نجات داد و یکی از 11 چهره مردمی، زیبا عزیزی چهارمین زن موفق روستایی جهان در سال 2018 و یکی دیگر از 11 چهره مردمی، خانواده شهید نورخدا و مقداد باقرزاده آموزگار یکی از دورترین و محروم ترین روستاهای ایران گفتگو می کند. علی ضیا تا سه شنبه ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک را هر شب ساعت 22:15 روی آنتن می برد، چهارشنبه نیز برنامه در دو بخش 19 تا 20:30 و 23 تا 2 بامداد پخش خواهد شد.

«چهل تیکه» یک نوستالژی دیدنی

«چهل تیکه» بار دیگر پا به خاطره های دهه شصت تلویزیون گذاشته و «دیدنی ها» را دوباره دیدنی می کند. برنامه «چهل تیکه» امروز میزبان جلال مقامی صدای ماندگار و مجری توانمند برنامه «دیدنی ها» می شود. در این برنامه جلال مقامی با یادآوری خاطرات تولید این برنامه دفتر خاطرات آن دوران را ورق می زند. همچنین این برنامه با دعوت از استاد غلامحسین میرزاده، تهیه کننده و خالق «دیدنی ها» در برنامه پنجشنبه اول فروردین ماه در اولین روز سال جدید از محبوبیت این برنامه در سخت ترین دوران تاریخ معاصر یعنی جنگ تحمیلی می پردازد. اموسیقی تیتراژ این برنامه ز خاطره انگیزترین بخش های این مجموعه بود که در سال 1982 برای یک برنامه مستند طبیعی در فرانسه ساخته شد.

گفتنی است، برنامه «چهل تیکه» به تهیه کنندگی الهام حاتمی و اجرای الهه پرسون، با پخش تصاویر و ویدئو های خاطره انگیز گذشته، سعی دارد تا این خاطرات خوب را مرور کند. این برنامه امشب و اول فروردین 98 ساعت21:30 از شبکه نسیم پخش می شود.

17 فیلم سینمایی جدید روی آنتن امید

17 فیلم سینمایی جدید در حوزه نوجوان در ایام نوروز 98 برای اولین بار روی آنتن شبکه امید می رود. گروه تأمین برنامه شبکه امید در نظر دارد از 29 اسفندماه تا 16 فروردین 98 هر شب یک فیلم سینمایی جدید رأس ساعت 18 برای مخاطبان خود پخش کند. بازپخش آن ها نیز روز بعد ساعت 11:30 خواهد بود. فیلم های سینمایی نوروزی شبکه امید به شرح ذیل می باشد:

«از زمین به اکو» (کارگردان: دیوید گرین)، «نابغه بد» (کارگردان: ناتاووت پونپیریا)، «اسب یتیم» (کارگردان: شان مکنامارا)، «سکسکه» (کارگردان: سیدهارث مالهوترا)، «من غول پیکرها را کشتم» (کارگردان: آندرس والتر)، «جیم دگمه و لوکاس لوکوموتیوران» (کارگردان: دنیس گانسل)، «نگهبان طبیعت» (کارگردان: بری چیس)، «مردی که همه چیز می داند» (کارگردان: استیفن آرکینارد و فرانکوآ پرِوُت)، «پاچی دایناسور» (کارگردان: بری کوک، نیل نایتینگل) «دزد و پری» (کارگردان: حسین قناعت)، «شکارچیان هیولا» (جیسون مورفی)، «آقای قورباغه» (کارگردان: آنا ون در هیده)، «شن شن» (کارگردان:بون آن)، «فردی» (کارگردان: شون اولوسون)، «تکیه گاه» (کارگردان: آندرو هایگ)، «اسلحه اسرار آمیز» (کارگردان: جاناتان بیکر، جاش بیکر) «سفر یک فیل» (ریچارد بودینگتون)

توقف پخش چند برنامه شبکه پنج در تعطیلات نوروز

چند برنامه شبکه پنج در تعطیلات نوروز روی آنتن نمی روند. با آغاز شروع سال جدید و بهار طیبعت چند برنامه از برنامه های روتین و هفتگی شبکه پنج سیما در طول ایام تعطیلات نوروزی از این شبکه پخش نمی شود. برنامه های «تهران 20»، «به خانه بر می گردیم»، «یه روز تازه»، «شهر برگ»، «اختیاریه» و... در ایام نوروز از این شبکه پخش نمی شود و از 17 فروردین ماه دوباره در جدول پخش برنامه شبکه قرار می گیرد.

استقبال شبکه چهار از بهار با «روزنو روزگارنو»

«روزنو روزگارنو» به تهیه کنندگی بهروز کاوه مهربانی هر روز در 3 بخش به صورت زنده از استودیو پخش شبکه چهار سیما روی آنتن می رود. به گفته کاوه مهربانی تهیه کننده برنامه پخش این ویژه برنامه از روز 29 فروردین ماه همزمان با ولادت حضرت علی (ع) از ساعت 11 آغاز می شود و قرار است تا 14 فروردین ماه هر روز در سه بخش مجزا مهمان خانه های مخاطبان شویم.

وی در خصوص بخش ها و مجریان این برنامه گفت: اجرای «روزنو روزگارنو» را آقایان مصطفی امامی و محمد امرایی برعهده دارند و در بخش «طبیعت گرد» میزبان سامان محمدشاهی می شوند و باوی در خصوص سفر و نقاط دیدنی ایران به گفتگو می پردازند. بخش «پلیس راهور» با حضور سرگرد بختیاری و در بخش «آب و هوا» مهندس اصغری به استودیو برنامه می آید .

کاوه افزود: بخش معرفی کتاب و بقراری ارتباط با 15 مراکز استانی در خصوص حال و هوای نوروز در شهرهای مختلف ایران از دیگر بخش های «روزنو روزگارنو» است. برنامه «روزنو روزگارنو» هر روز در ساعت های 11 صبح، 15 و 17:40 به صورت زنده پخش می شود.

برنامه ها و فعالیت های در حال انجام در این مناطق در دستور پخش برنامه «راهیان نور» قرار دارد.

17فیلم های سینمایی روی آنتن نوروزی شبکه پنج

گروه تامین شبکه پنج سیما در ایام تعطیلات نوروزی با 17 فیلم های سینمایی و تلویزیونی از برترین های سینمایی ایران و جهان و دیگر برنامه ها با مخاطبان همراه می شود. پخش فیلم های سینمایی این شبکه از روز 29 اسفندماه ساعت 13:30 شروع و تا 16 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. یورش، تاکسی 5، مکانیک، کارآگاه خصوصی1 و 2، آلفا، مرد مورچه ای و زنبور، خشم، سوختن و ... عناوین فیلم های سینمایی شبکه پنج سیما است.

وزیر اسبق ارشاد مهمان «گام دوم» شبکه افق

برنامه تلویزیونی «گام دوم» با موضوع استراتژی فرهنگی در گام دوم و بررسی میزان موفقیت اهداف فرهنگی در گام نخست، دوشنبه 27 اسفند از شبکه افق پخش می شود. برنامه تلویزیونی «گام دوم» شامل بازخوانی فرازهای مختلف بیانیه رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز دهه پنجم استقرار نظام جمهوری اسلامی و چهل سالگی انقلاب است که با حضور شخصیت ها و کارشناسان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، هر هفته شنبه تا دوشنبه روی آنتن شبکه افق می رود.

این بیانیه از سوی رهبر معظم انقلاب، راهگشای دهه پنجم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و نقشه راه مسئولان و مردم برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی است. در هفتمین قسمت، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور می یابد. موضوع این برنامه، استراتژی فرهنگی در گام دوم و بررسی میزان موفقیت اهداف فرهنگی و اجتماعی در گام اول خواهد بود. اجرای «گام دوم» را هادی حاجتمند بر عهده دارد و هفتمین قسمت آن دوشنبه 2270 اسفند ساعت 22 از شبکه افق پخش می شود. تکرار این برنامه را می توانید روز بعد ساعت های 13:30 و 17:30 از همین شبکه ببینید.

میرباقری: شبکه ها با نوروز توجه مردم را به تلویزیون جلب کنند

شب چهارشنبه پایان سال همراه با تلویزیون

کارگردانی که تلویزیون نمی بیند، فیلمنامه سریال می نویسد؟ + فیلم

خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| علی نصیریان مهمان تحویل سال آی فیلم/امیرحسین مدرس مجری تحویل سال شد

ویژه برنامه های نوروزی رادیو تهران اعلام شد

شبکه رادیویی تهران با تدارک ویژه برنامه های نوروزی، برنامه های راهیان نور و دفاع مقدسی، مبعث پیامبر اکرم(ص) و برنامه های ویژه ایام شهادت و... در تعطیلات نوروزی همراه شما مخاطبان است.

مستند نوروزی شبکه یک به آنتن می رسد

همزمان با ایام نوروز 98، مجموعه مستند- گزارشی "ایرانی که ندیده اید" هر روز از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. این مستند با هدف معرفی مناطق گردشگری ایران در30 قسمت هفت دقیقه ای پخش خواهد شد. بگفته رسول تسلیمی تهیه کننده این مستند، در این مجموعه ما بدنبال معرفی مناطق کمتر دیده شده یا بکر ایران هستیم. او اظهار داشت: ما در این مستند علاوه بر به تصویرکشاندن ایران زیبا، راه های رسیدن، هزینه یک شب اقامت، سوغات و غذاهای محلی این مناطق گردشگری را نیز پیش روی بینندگان قرار می دهیم.

این تهیه کننده ادامه داد: در هر برنامه راهنمایان گردشگری همان منطقه، ویژگی های آن جا را با پوشیدن لباس های محلی توصیف می کنند. خوزستان، فارس، خراسان جنوبی و رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، یزد، هرمزگان، ایلام و ... از استان هایی هستندکه دوربین مستند "ایرانی که ندیده اید" به آنجا سفر کرده است.

رسول تسلیمی تصریح کرد: رونق صنعت گردشگری کشور بخصوص شهرهای کوچک و روستاها و همچنین شناساندن اقامتگاه های بوم گردی میهن عزیزمان، هدف اصلی این مستند بوده است.

مستند-گزارش "ایرانی که ندیده اید" به تهیه کنندگی رسول تسلیمی و قاسم یوسفی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که در ایام نوروز روی آنتن می رود.

سعید شیخ زاده و سیدجواد هاشمی مجریان تحویل سال آی فیلم

ویژه برنامه تحویل سال شبکه آی فیلم با عنوان «به وقت بهار» را سیدجواد هاشمی و سعید شیخ زاده اجرا خواهند کرد. این برنامه که از امشب بیست و هفتم اسفندماه به مدت سه شب روی آنتن شبکه آی فیلم است، با حضور بازیگران و هنرمندان برجسته کشورمان به استقبال نوروز و سال جدید می رود. «به وقت بهار» در این سه شب میزبان هنرمندانی چون داریوش ارجمند، لیلا اوتادی، مهتاب کرامتی، عبدالرضا اکبری، علی نصیریان، ابوالفضل پورعرب، شبنم قلی خانی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی و ... خواهد بود. گروه رستاک و فریدون آسرایی نیز از جمله هنرمندانی هستند که در «به وقت بهار» حاضر خواهند شد.

این ویژه برنامه با آیتم های متنوع و جذاب همچون طنز رادیویی، شوخی با خوانندگان، تبریک هنرمندان و آیتم های طنز و کلیپ های شاد دیگر در روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم اسفند از 22:30 الی 24 و روز بیست و نهم اسفند از 21 الی 2 بامداد ادامه خواهد داشت. «به وقت بهار» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرشید محمودی روی آنتن خواهد رفت.

«هزار دستان» روی آنتن آی فیلم عربی

کانال عربی شبکه آی فیلم سه سریال «گشت ویژه»، «هزاردستان» و «قرعه» را آماده پخش در نوروز سال 98 دارد. «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی از سه شنبه بیست و هشتم اسفند هر شب ساعت 20 به وقت مکه پخش می شود. این سریال درباره ماجراهای یک گروه پلیس است که در چالش با پرونده های پلیسی، به رویارویی و حل و فصل آن ها می پردازند. حمیدگودرزی، شاهد احمدلو، پدرام شریفی، محمود پاک نیت، امیرکاظمی، داریوش اسدزاده، سوگل طهماسبی، آزیتا لاچینی، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی و طوفان مهردادیان در سریال گشت ویژه ایفای نقش کرده اند.

«هزاردستان» اثر علی حاتمی نیز برای پخش در ساعت 21 در نظر گرفته شده است. این سریال به داستان زندگی رضا خوشنویس، که شخصیتی تخیلی مبتنی بر شخصیتی تاریخی به نام کریم دواتگر است، و نظریه توطئه ای مبنی بر دست داشتن شخصیتی به نام خان مظفر در وقایع پشت پرده سیاسی و اجتماعی ایران در دوران قاجار و پهلوی می پردازد. جمشید مشایخی، عزت الله انتظامی، داوود رشیدی، علی نصیریان، محمدعلی کشاورز، حسین گیل، زهرا حاتمی، شهلا میربختیار و جعفر والی ازجمله بازیگران این مجموعه تاریخی بوده اند. «هزاردستان» قرار است از سه شنبه بیست و هشتم اسفند، ساعت21 به وقت مکه روانه آنتن شود.

همچنین، پخش مجموعه تلویزیونی طنز «قرعه» به کارگردانی برزو نیک نژاد از چهارشنبه بیست و نهم اسفند آغاز می شود. «قرعه» درباره قرعه کشی میان چند خانواده تهرانی است که با نزدیک شدن به ایام نوروز به مشکلاتی برمی خورند. فیلمنامه این سریال را محمد تنابنده نوشته و بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، فریبا متخصص، هدایت هاشمی، نسرین نصرتی، سحر ولدبیگی، پرستو گلستانی، علی صالحی، میثاق جمشیدی، اشکان اشتیاق، امیر کربلایی زاده و محمدرضا علیمردانی به ایفای نقش پرداخته اند.

این مجموعه طنز تلویزیونی هرشب ساعت 23 روانه خانه محاطبان آی فیلم عربی در سراسر دنیا می شود. بازپخش این مجموعه های تلویزیونی جدید هر 6 ساعت و در سه نوبت در طول روز خواهد بود.

«مهمان مامان» به آی فیلم می رسد

کانال عربی شبکه آی فیلم در اولین جمعه سال جدید سه فیلم سینمایی را پشت سر هم به نمایش می گذارد. فیلم «ما خونه نیستیم» به کارگردانی شاهد احمدلو در ساعت 18 به وقت مکه روانه آنتن می شود. این فیلم با مضمون طنز اجتماعی حال و هوای روزهای نوروز را در یک خانواده سنتی در جنوب شهر روایت می کند. علیرضا خمسه، فاطمه گودرزی، اشکان اشتیاق، افشین سنگ چاپ، کامران فیوضات، سیامک اشعریون، نعیمه نظام دوست و شهرزاد کمال زاده در این سریال ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی بعدی که بلافاصله پس از «ما خونه نیستیم» روی آنتن می رود، «خسته نباشید!» به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرایی است. این فیلم داستان رومن و ماریا زوجی جهانگرد است که درگیر اختلافاتی با یکدیگرند. آن ها در میانه سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل برمی خورند. تا اینکه مستخدم اخراجی هتل به کمک پسرعمویش برای آن ها نقشه می کشند... غوغا بیات، جلال فاطمی و حسام محمودی در این فیلم بازی کرده اند. «خسته نباشید!» ساعت 20 به وقت مکه راهی آنتن می شود.

آخرین فیلم، فیلم سینمایی «مهمان مامان» به کارگردانی داریوش مهرجویی است که در ساعت 22 پخش می شود. در این فیلم با نقش آفرینی گلاب آدینه، پارسا پیروزفر و امین حیایی و... می بینید: در آستانه ورود مهمانان، مادر دستپاچه و نگران است. با وجود تلاش او برای آماده کردن شرایط، وضعیت آشفته ای حاکم است. هنوز پدر نیامده و هر لحظه ممکن است خواهرزاده مادر و نوعروسش سر برسند. دقایقی پس از ورود پدر، مهمانان سر می رسند و این تازه آغاز ماجراست... بازپخش این فیلم های سینمایی هر 6 ساعت یک بار و در سه نوبت روی آنتن آی فیلم عربی قرار خواهد گرفت.

آی فیلم انگلیسی با «هفت سین» به استقبال بهار می رود

مجموعه تلویزیونی طنز «هفت سین» که پیش از این از شبکه پنج پخش شده است، در ایام نوروز مهمان خانه آی فیلمی های انگلیسی زبان خواهد شد. پخش این مجموعه طنز از جمعه دوم فروردین آغاز می شود. این سریال درباره آقای نوبخت است که قصد دارد شب چهارشنبه سوری اسباب کشی کند و به منزل جدید برود. از قضا، خانه توسط مستأجر قبلی تخلیه نشده و ماجرا از اینجا شروع می شود. سیروس گرجستانی، فردوس کاویانی، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، جواد عزتی، محسن افشانی، مهران رجبی، کیانوش گرامی و سمیرا حسن پور از جمله بازیگرانی اند که در این مجموعه عیدانه ایفای نقش کرده اند.

مجموعه تلویزیونی «هفت سین» به کارگردانی یدالله صمدی، در ساعت 19 به وقت GMT روی آنتن می رود و بازپخش آن نیز برای ساعت های 03:00، 08:00 و 14 پیش بینی شده است.

پخش سریال های «بانوی عمارت» و «نون. خ» از شبکه جام جم

فیلم های سینمایی شبکه جهانی جام جم در ایام نوروز به ترتیب روزهای پخش عبارتند از؛ اتاق 311 اول فروردین ماه ساعت 04:30، زاپاس اول فروردین ساعت 07:40 «ویلایی ها»، اول فروردین ساعت 20:15، «گشت ارشاد 2» چهارم فروردین ماه ساعت 19 و «طعم شیرین خیال» یازدهم فروردین، ساعت 19 به وقت تهران. همچنین بینندگان شبکه جهانی جام جم در سراسر دنیا می توانند در ایام نوروز هر روز شاهد پخش سریال «بانوی عمارت» ساعت 21:15 به وقت تهران و سریال طنز «ن. خ» ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران از این شبکه باشند.

سریال «بانوی عمارت» روایت عشقی است، سخت و دشوار که داستان آن را از لایه های تاریخ بیرون کشیده اند و باید به تماشا نشست و لذتش را برد. این مجموعه با صدای محسن چاوشی، توسط عزیزالله حمیدنژاد کارگردانی شده و مجید مولایی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است. همچنین پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مؤمن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. «بانوی عمارت» از جمعه (دوم فروردین ماه) هر شب ساعت 21:15 پخش شده و در ساعت های 05:20 و 13:20 دقیقه بازپخش می شود.

سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی، در ایام نوروز هر شب از شبکه جهانی جام جم پخش می شود. این مجموعه داستان فردی است به نام نورالدین خانزاده است که معتمد کشاورزان بوده و به علت مشکلات اقتصادی دچار بحران می شود. سعید آقاخانی کارگردانی و بازیگر این مجموعه می باشد و علی صادقی، نعیمه نظام دوست، علی صالحی، هومن حاج عبدالهی، شیدا یوسفی، حمید رضا آذرنگ و فریده سپاه منصور از جمله نقش آفرینان این اثر می باشند. نون خ از شنبه (3 فروردین ماه) ساعت 23:15 دقیقه از جام جم پخش شده و روز بعد در ساعت های 07:45 و 15:45 دقیقه بازپخش می شود.

اتاق 311: این فیلم داستان دزدی است که دستگیر شده و به اورژانش یک بیمارستان منتقل می شود، دزد بدشانس و دو دانشجوی پزشکی باعث پیش آمدن فجایعی در بیمارستان می شوند که... مجتبی بیطرفان کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر را بر عهده داشته است و شهرام قائدی، بهنوش بختباری، مجتبی بیطرفان، امیر غفارمنش، خشایار راد و نگین معتضدی در این فیلم نقش آفرینی نموده اند. اتاق 311 پنج شنبه اول فروردین 98 ساعت 04:30 دقیقه به وقت تهران از جام جم پخش شده و ساعت 11 بازپخش می شود.

زاپاس: سینمایی طنز زاپاس که با بازی امیر جعفری و احمد مهران فر همراه است از جام جم پخش می شود. این سینمایی داستان یک تیم دست سومی شهرستانی است که به دسته دوم صعود کرده و بازیکن اصلی آن در آخرین لحظات مصدوم می شود، اما آنچه مهم است روابط افراد در این فیلم است که روایتگر فراز و نشیب های زندگی مردم است. امیر جعفری، احمد مهران فر، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، الناز حبیبی و جواد عزتی در این اثر نقش آفرینی کرده اند. ضمناً برزو نیک نژاد کارگردان و سید امیر حسینی نیز تهیه کننده آن می باشد. زاپاس، پنجشنبه اول فروردین 98 ساعت 07:40 دقیقه به وقت تهران از جام جم پخش شده و ساعت های 15:40دقیقه بازپخش می شود.

ویلایی ها: فیلم سینمای ویلایی ها با کارگردانی منیر قیدی، روایتی است از خانواده های فرماندهان دفاع مقدس که در سال 1365 در شهرکی ویلایی نزدیک به جبهه های جنگ، سکونت دارند و آنها هر روز حوادث گوناگونی را تجربه کرده و روزهای پر اضطرابی را سپری می کنند. این فیلم توسط منیر قیدی کارگردانی شده و سعید ملکان تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است. ثریا قاسمی، پریناز ایزدیار، طناز طباطبایی، آناهیتا افشار، صابر ابر و علی شادمان از جمله نقش آفرینان این اثر است. ویلایی ها پنجشنبه اول فروردین 98 ساعت 20:15 دقیقه به وقت تهران از جام جم پخش شده و روز بعد در ساعت های 04:15 دقیقه و 12:15 دقیقه بازپخش می شود.

گشت ارشاد2: این فیلم که ساخته سعید سهیلی است، 5 سال بعد از اتفاقات رخ داده در سینمایی گشت ارشاد را روایت می کند، حسن و عباس از زندان آزاد شده اند، عطا هم از کما بیرون آمده ولی هرچه اتفاق افتاده را فراموش کرده است. حمید فرخ نژاد، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، ترلان پروانه سارا سهیلی در این فیلم بازی کرده اند. گشت ارشاد 2، یکشنبه چهارم فروردین 98 ساعت 19 به وقت تهران از جام جم پخش شده و روز بعد در ساعت های 03:00 و 11 بازپخش می شود.

طعم شیرین خیال: این فیلم داستان دختری است به نام شیرین که ماجرای آشنایی خود و خانواده اش با کسی را که قرار است به خواستگاری او بیاید روایت می کند. کمال تبریزی کارگردان این اثر می باشد و شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، نازنین فراهانی و پریوش نظریه از نقش آفرینان این اثر هستند. طعم شیرین خیال یکشنبه یازدهم فروردین 98 ساعت 19 به وقت تهران از جام جم پخش شده و روز بعد در ساعت های 03:00 و 11 بازپخش می شود.

ویژه برنامه «عیدانه» در دو مناسبت خجسته میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر در روز بیست و هشتم اسفندماه و مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در چهاردهم فروردین ماه، ساعت 20 به وقت تهران پخش خواهد شد. همچنین ویژه برنامه تحویل سال با اجرای «احسان علیخانی» همزمان با شبکه سه در روز 29 اسفند از ساعت 19 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «کودکانه» ساعت 18، برنامه «مسابقه دوربین» ساعت 22:45، فصل ششم برنامه «خندوانه» ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران و مستندهای «خشت بهشت» ساعت 19، «تولد یک رؤیا» ساعت 19:50، «ایرانی باش» ساعت 20:20، «قصه های دریا» ساعت 22:15 و برنامه موسیقی «دل افروزان» ساعت 20:50 به وقت تهران از دیگر برنامه هایی است که هر روز در ایام نوروز 98 میهمان خانه های ایرانیان و فارسی زبانان مقیم خارج از کشور خواهد شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: