حکم محکومیت قطعی "احمد پاسدار" از واردکنندگان موبایل صادر شد

کدخبر: 2319195

رأی قطعی پرونده احمد پاسدار مدیرعامل یک شرکت واردات موبایل (نودیس پرداز) در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به پرونده‌های اخلالگران و مفسدان اقتصادی صادر شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، به استناد ماده 2 و بند ب. ماده 1 از قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، متهم احمد پاسدار فرزند عبدالرسول به اتهام اخلال در نظام توزیع نیازمندی های عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ 139.483.806.856 ریال، به تحمل 12 سال حبس تعزیری و ضبط اموال ناشی از گرانفروشی (139.483.806.856 ریال) به نفع دولت محکوم شد؛ ضمنا پرونده در مورد تعداد 4228 گوشی توقیفی از نامبرده مفتوح است.

همچنین نامبرده، به استناد بند پ. و ج. از ماده 23 قانون مجازات اسلامی مصوب سال 92 و لحاظ ماده 30 همین قانون، مجوز شرکت نودیسپرداز نیز ابطال و به مدت 2 سال از دریافت کارت بازرگانی، دریافت ارز دولتی، ثبت سفارش، خدمات دولتی و عمومی و دریافت دسته چک و اسناد تجارت به عنوان مجازات تکمیلی محروم است.

اولین جلسه محاکمه احمد پاسدار مدیرعامل یک شرکت واردات موبایل ، اول آبان ماه امسال در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلال گران اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار و ختم رسیدگی به این پرونده در بیست و یکم آبان ماه اعلام شد.

اثبات وجود سوءجریان در اعلام میزان گران فروشی موبایل های وارداتی شرکت نودیس پرداز

ترخیص عمده 600 هزار موبایل توقیفی در گمرک؛ قاچاق کالا از مبادی رسمی را کاملا رد می کنم

محسنی اژه ای: عمده موبایل های توقیفی ارتباطی با پرونده های قضایی ندارند

متهم به گرانفروشی موبایل: گوشی های مختلف با قیمت واحد در سامانه گمرک ثبت می شوند

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: