روستایی: امیدوارم در بازی‌های بعد گل‌های بیشتری به ثمر برسانم/ تیم ما پتانسیل صعود به المپیک را دارد

کدخبر: 2319736

ملی پوش تیم ملی امید گفت: چند موقعیت را در بازی مقابل ترکمنستان از دست دادم و در بازی‌های بعد تلاش می‌کنم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،روستایی بازیکن تیم ملی فوتبال امید گفت: بازی خیلی خوبی مقابل ترکمنستان به نمایش گذاشتیم و توانستیم در نیمه اول گل بزنیم و چند موقعیت دیگر داشتم که نتوانیتم ان ها را به گل تبدیل کنم. تلاش می کنم در بازی دیگر گل های بیشتری به ثمر برسانم.

او در ادامه گفت: در نیمه دوم بازی را در اختیار داشتیم و با وجود گلی که دریافت کردیم توانستیم دروازه آن ها را دوباره باز کنیم. امیدوارم در بازی بعدی مقابل یمن نیز ۳ امتیاز بازی را دریافت کنیم و صعود کنیم.

روستایی عنوان کرد: ما با بازی عراق کاری نداریم و بازی به بازی پیش می رویم تا در نهایت بتوانیم مقابل عراق به پیروزی برسیم. ۱۰۰ درصد طلسم صعود به المپیک شکسته می شود چرا که این تیم پتانسیل لازم را دارد. به خاطر اینکه بازی ها یک روز در میان بازی انجام می دهیم در نتیجه کادر فنی به تمام بازیکنان بازی می دهد تا همه بتوانند استراحت کنند.

او درباره بازی عراق و یمن اظهار کرد: یمن را نباید دست کم گرفت و امیدواریم مقابل این تیم پیروز شویم. بازی عراق دشوار تر است و امیدوارم با توجه به امتیاز میزبانی این بازی را ببریم.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - ترکمنستان ۱/ برتری شاگردان کرانچار در گام نخست + حاشیه ها و فیلم

کرانچار: برای صدرنشینی می جنگیم

نخستین تمرین تیم فوتبال امید ترکمنستان در تهران

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال امید در سال ٩٧

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: