ترقی در گفت‌‌وگو با باشگاه خبرنگاران چوان:

نقش پررنگ احزاب در لایحه جامع انتخابات/ جلوی ورود بی حساب و کتاب نامزدها گرفته می‌شود

کدخبر: 2320072

عضو حزب موتلفه با اشاره به نقش لایحه جامع انتخابات گفت: در این لایحه تقویت جبهه‌های مختلف احزاب بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. 

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درگفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به اینکه بیشترین توجه و ملاحظات لایحه جامع انتخابات مجلس شورای اسلامی، معطوف به احزاب است، گفت: این لایحه تازه وارد در مجلس به علت فراگرفتن ابعاد مختلف مربوط به انتخایات، چنان حاوی موضوعات و مباحث مختلفی است که بند بند آن ، قابل تحقیق و اظهارنظر بوده و در آن تقویت جبهه های مختلف احزاب بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در کلیات لایحه جامعه انتخابات، شرایطی برای ثبت نام و ورود نامزدها لحاظ شده که درآن، احزاب زمینه ایفای نقش بیشتری را دارند و درواقع شروطی در این لایحه قائل شده که طبق آن، جمعیت پنج هزار نفری که ثبت نام کرده اند، باید نامزدهایشان رادر قالب حزب یا جبهه مورد نظر، تایید کنند و با این روش دیگر جلوی ورودی های بی حساب وکتاب گرفته می شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: البته در بخشی از لایحه جامع انتخابات درباره نقش رجال سیاسی و مذهبی ، مواردی قید شده است که جای بحث و اشکال دارد .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: