توضیحات روابط عمومی وزارت خارجه درباره به روزسانی سایت این وزارتخانه

کدخبر: 2320141

وزارت امور خارجه کشورمان گزارش منتشر شده در برخی سایت‌ها درباره عدم به روزرسانی سایت وزارت خارجه در تعطیلات نوروز را نادرست خواند.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روابط عمومی وزارت امور خارجه در خصوص انتشار گزارشی نادرست در برخی سایت‌ها و کانال‌های پیام رسان در خصوص عدم به روزرسانی سایت وزارت امور خارجه در تعطیلات نوروزی، اعلام کرد: در مراجعه به سایت وزارت امور خارجه به آدرس www.mfa.ir، هر بازدید کننده‌ای به سادگی می‌تواند ببیند برخلاف گزارشات نادرست منتشر شده، در فاصله ۲۹ اسفند ۹۷ تا ۲ فروردین ۹٨ حدود ۲۰ مطلب در موضوعات متعدد، در چارچوب ماموریت‌ها و تحولات مربوط به حوزه سیاست خارجی، در سایت وزارت امور خارجه بارگذاری شده است. با توجه به حضور وزیر امور خارجه در نشست فوق‌العاده وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در استانبول، اخبار مربوط به این رویداد به صورت کامل اطلاع رسانی و در سایت نیز بارگذاری شده است.

علاوه بر پوشش کامل مطالب مربوط به حضور وزیر امور خارجه در نشست فوق العاده OIC، مطالب مختلف دیگری در بازه زمانی فوق الذکر، از جمله اعلام خبر آزادی ۴ مرزبان کشورمان، اعلام موضع در خصوص برخی تحولات داخلی جمهوری قزاقستان، واکنش به تصمیم ترامپ در مورد بلندی‌های جولان، محکومیت حمله تروریستی داعش به مراسم نوروزی در کابل، پیام‌های نوروزی ظریف، پیام‌های توئیتری و اینستاگرامی وزیر امور خارجه و ... در وب‌سایت وزارت امور خارجه بارگذاری شده است.

در ادامه این مطلب آمده است: بخش‌های مختلف و ذیربط وزارت امور خارجه بدون توجه به تعطیلات نوروزی و همچون سایر ایام سال، با رصد لحظه‌ای و مداوم تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، موارد مرتبط با سیاست خارجی کشور را احصا و پس از بررسی آنها، تصمیمات لازم برای نحوه واکنش را اتخاذ و در صورت لزوم و ضرورت اطلاع رسانی عمومی، اقدامات لازم را انجام می‌دهد و این موضوع در تمامی ایام سال، بی وقفه انجام می‌شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: