دونالد ترامپ با اختلافی تا ۱۰ درصد پس از پنج رقیب دموکرات از جمله معاون سابق باراک اوباما قرار گرفته است

نظر سنجی جدید انتخاباتی فاکس نیوز، بازی رسانه‌ای است؟

کدخبر: 2325315

نظرسنجی فاکس نیوز نشان می‌دهد، دونالد ترامپ با اختلافی تا ۱۰ درصد پس از پنج رقیب دموکرات از جمله معاون سابق باراک اوباما قرار گرفته است.

نسیم آنلاین : نظرسنجی فاکس نیوز نشان می‌دهد، دونالد ترامپ با اختلافی تا ۱۰ درصد پس از پنج رقیب دموکرات از جمله معاون سابق باراک اوباما قرار گرفته است.

فاکس نیوز یکی از رسانه‌های مورد علاقه ترامپ طی سال های گذشته بوده است. انتشار این نظرسنجی از سوی رسانه نزدیک به رئیس جمهور آمریکا در رسانه‌ها بازتاب فراوانی داشته است. به نظر می‌رسد این اقدام نوعی بازار گرمی از سوی تیم رسان های ترامپ برای انتخابات پیش روست. این کار طرفدارانو حامیان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ترامپ را جدی تر پای انتخابات خواهد آورد.

ترامپ می خواهد طرفداران و حامیانش را تحریک کند تا از ترس باخت ترامپ، با تمام توان وارد کارزار انتخابات شوند. فراموش نکنیم هیلاری کلینتون هم در ۲۰۱۶ در نظرسنجی فاکس ۱۶ درصدجلوتر بود!

بر اساس نظرسنجی فاکس نیوز که بین نهم تا دوازدهم ژوئن انجام شد، جو بایدن معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با ۴۹ درصد از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با ۳۹ درصد پیشتاز است. این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد سناتور برنی سندرز و دونالد ترامپ به ترتیب ۴۹ و ۴۰ درصد رأی آوردند.

سه نامزد دیگر هم از ترامپ جلوتر هستند؛ سناتور الیزابت وارن دموکرات با دو درصد اختلاف و سناتور کامالا هریس و پیت بوتیگیگ هر کدام با یک درصد اختلاف. این نظرسنجی حاشیه خطای سه درصدی داشت.

نظرسنجی فاکس از رای‌دهندگان اولیه دموکرات هم نشان می‌دهد بایدن ۳۲ درصد و سندرز ۱۳ درصد رای دارند. وارن هم با کسب ۹ درصد در جایگاه سوم است. بوتیگیگ و هریس هم هر کدام هشت درصد دارند.

ارسال نظر: