سه قطعه ساز بزرگ پشت پرده تولید پراید

کدخبر: 2331228

علی خاکساری، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی: اظهارنظر پلیس راهور در مورد توقف شماره‌گذاری پراید جدید نیست و بیش از ۱۰ سال است که این مشکل وجود دارد اما همیشه زور خودروسازان با نفوذی که در دولت و مجلس دارند به کسانی که نگران جان مردم هستند چربیده و تولید ادامه داشته است.

علی خاکساری، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: اظهارنظر پلیس راهور در مورد توقف شماره‌گذاری پراید جدید نیست و بیش از ۱۰ سال است که این مشکل وجود دارد اما همیشه زور خودروسازان با نفوذی که در دولت و مجلس دارند به کسانی که نگران جان مردم هستند چربیده و تولید ادامه داشته است.

وی افزود: مگر پراید ارابه مرگ نیست پس همین امروز باید تولید آن متوقف شود. چرا باید به خودروسازانی که دارای نفوذ و لابی قوی هستند هشت ماه زمان داده شود که سر فرصت به کارهایشان برسند.

خاکساری گفت: پشت پرده تولید خودروهای پراید، سمند و پژو ۴۰۵ دیگر به کارخانه‌های سایپا و ایران‌خودرو بازنمی‌گردد و سه قطعه‌ساز بزرگ هستند که از این بازار سهم می‌خواهند و اگر این دو کارخانه قصد توقف این محصولات را هم داشته باشند. این قطعه‌سازان یا بهتر بگویم قطعه‌بازان اجازه نمی‌دهند این محصولات از خط تولید خارج شوند.

نود اقتصادی

ارسال نظر: