محمد کاظمی: مردم دیگر تاب افزایش قیمت دیگری را ندارند

کدخبر: 2340327

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه دولت باید با تجهیز سازمان تعزیرات حکومتی نظارتش را بر بازار تشدید کند، گفت: مردم دیگر تاب افزایش قیمت دیگری را ندارند.

محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین گفت: تأکید مقام معظم رهبری و هم تأکید نمایندگان به دولت این بوده که افزایش قیمت بنزین موجب بالا رفتن قیمت کالاها در بازار و افزایش نرخ تورم در جامعه نشود.

وی افزود: دولت باید سازمان تعزیرات حکومتی را بیش از پیش تجهیز کند و نظارت خود را بر بازار تقویت کند و عوامل مختلف را برای کنترل قیمت‌ها در بازار به کار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: واقعیت امر این است که جامعه دیگر تاب و تحمل افزایش قیمت دیگر و بالا رفتن نرخ تورم را ندارد و افزایش قیمت بنزین به اندازه کافی برای مردم شوک ایجاد کرده است و دولت باید با تمام توان خود بازار را کنترل کند و اجازه ندهد قیمت‌ها افزایش پیدا کند.

کاظمی خاطرنشان کرد: قطعاً باید دولت پیش از افزایش قیمت بنزین ابعاد مختلف را برای مردم تشریح می‌کرد و معتقدم که دولت در این باره مرتکب بی‌سیاستی و بی‌تدبیری شد. دولت باید در رسانه ملی این موضوع را به بحث می‌گذاشت و مردم را متقاعد می‌کرد که یک ریال از این افزایش قیمت به جیب دولت نمی‌رود و به دهک‌های پایین جامعه اختصاص می‌یابد.

نماینده مردم ملایر در مجلس در پایان گفت: اگر مردم از قبل در جریان این موضوع قرار می‌گرفتند، اتفاقات تلخ در کشور نمی‌افتد و این طرح بهتر اجرا می‌شد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: