ویژه برنامه روزهای آفتابی در قزوین برگزار می‌شود

کدخبر: 888753

اردوگاه جهادی شهدای علم و فن‌آوری قزوین ویژه برنامه بهاره و تابستانه این اردوگاه را با عنوان روزهای آفتابی برگزار می‌کند

به گزارش«نسیم» این برنامه‌ ویژه گروه‌های مختلف مخاطب ،از جمله دانش‌آموزان دوره اول و دوم دبیرستان، هیأت های مذهبی، پایگاه های بسیج ،کانون های مساجد، دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه (ویژه اقایان )برنامه‌ریزی شده است.

مدت این دوره‌ها بسته به نوع مخاطب و برنامه‌های پیش‌بینی شده از نیم‌روز تا سه‌روز قابل انتخاب می باشد و مخاطبان از فضای ورزشی نظیر کانو،پرش از قایق ، راپل و سرسره، تیراندازی با کمان ،تیر اندازی با تفنگ ، موتور چهارچرخ و رزم شبانه استفاده می‌کنند.

در کنار فضای ورزشی، برنامه‌های مختلف فرهنگی و محتوایی در دوره‌های مختلف نیز پیش‌بینی شده که از آن‌جمله می‌توان به موضوع سبک‌زندگی اسلامی، سیرمطالعاتی، غرب شناسی و حلقه‌های آزاداندیشی و معرفتی اشاره کرد.

در دوره‌های ویژه دانش‌آموزان محتوای برنامه ها بر اساس ارتباط با خانواده، دوستان و جامعه، بوده و برای اساتید دانشگاه حلقه‌های هم‌اندیشی پیش‌بینی شده است.

امکان شرکت در اردوهای این مجموعه برای گروه‌های مختلف فرهنگی سراسر کشور فراهم است و مخاطبین می توانند در قالب گروه های 45 نفره با مراجعه به سایت www.ordoogah.org نسبت به ثبت نام گروه خود اقدام نمایید.

شایان ذکر است اردوگاه جهادی شهدای علم‌وفناوری از سال 91 در منطقه باراجین قزوین و در مساحتی بالغ بر 7000 مترمربع احداث شده و تا کنون پذیرای مخاطبان مختلفی از سراسر کشور بوده است.

ارسال نظر: