نجفی: رئیس‌جمهور همچنان بر وعده‌ها و شعارهای زمان انتخابات متعهد است

کدخبر: 894465

رئیس پیشین سازمان میراث فرهنگی در جمع خبرنگاران افزود: اتحاد بین جریان‌های مختلف سیاسی، حمایت اصلاح‌طلبان و شخصیت دکتر روحانی که در مناظره‌ها بروز کرد موجب پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری شد

محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم درگذشت پدر محمد قوچانی فعال اصلاح طلب در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد ده ماهه دولت تدبیر و امید اظهار داشت: نکات مهمی در کار دولت بوده است که تاثیر زیادی در روند آن داشته از جمله اینکه رئیس دولت چه از نظر بیان و شعار و چه از نظر عملکرد همچنان بر وعده‌ها و شعارهای زمان انتخاب خود متعهد است. وی افزود: بیم و نگرانی موجود در جامعه در سال 1392 با بیان اینکه از عوامل پیروزی روحانی در انتخابات 92 بود.

نجفی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار «نسیم» مبنی بر این که اعتدال به عنوان شعار اصلی دولت چه نمودی در عملکرد ده ماهه دولت داشته است گفت: اعتدال چند مولفه دارد یکی عقلانیت و خرد جمعی دوم واقع‌گرایی در شعار و هدف سوم توجه به مقتضیات زمان و مکان که همه این مولفه ها در عملکرد ده ماهه دولت کاملا مشهود است و شاخصه‌ای که بیشتر دولت روحانی را به سمت اعتدال سوق می‌دهد مساله عقلانیت و خرد جمعی است.

مراسم ختم پدر محمد قوچانی فعال اصلاح‌طلب با حضور فعالان سیاسی همچون الیاس حضرتی، محمدعلی نجفی، عرب سرخی، عبدالله نوری و حق شناس در مسجد نور در حال برگزاری است.

ارسال نظر: