رهبر قنبری "رسم رفاقت" را کلید زد

کدخبر: 902846

فیلم تلویزیونی "رسم رفاقت" به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی اصغر پورهاجریان صبح روز گذشته، ۱۳ تیر در کرج جلوی دوربین رفت/ این تله برای پخش در روز نوجوان و متناسب با نیازهای این گروه سنی آماده خواهد شد

به گزارش «نسیم»، "رسم رفاقت" کاری از گره فیلم های تلویزیونی شبکه دو سیما با بازی شاهرخ فروتنیان، فریبا متخصص، رضا توکلی و آزیتا ترکاشوند، جلیل فرجاد و حسن عباسی تصویربرداری خواهد شد.

این تله فیلم درباره فرید و پویا دو نوجوان تکواندو کار است که دوستی خوبی با یکدیگر دارند، اما توجه ویژه پدر پویا به سعید ماجراهای دیگری را برای این دو دوست رقم می‌زند.

عباس شیرمحمدی فیلمنامه «رسم رفاقت» را نوشته؛ همه لوکیشن‌های این تله در تهران قرار دارند و سالن تکواندو و سالن مسابقه از فضاهای اصلی این فیلم تلویزیونی خواهند بود.

از دیگر عوامل این تله فیلم می‌توان به فرزام گل سفیدی تصویربردار، عقیل تقی‌زاده برنامه ریز، آبتین برقی طراح صحنه و لباس، علیرضا باقربیگی طراح گریم و مدیر تولید، مجید یوسفی صداگذارو میکس، مهران کرمی تدوینگر، محسن پورهاجریان مجری طرح، حمید اسلامی صدابردار و منصور ناظمی مدیر تدارکات اشاره کرد.

ارسال نظر: