خبرهایی از رسانه ملی

کدخبر: 914392

از حضور زن برتر فوتبال ایران در "صبح بخیر ایران" تا نقد فیلم "امروز" ساخته رضا میرکریمی در رادیو نمایش، تصاحب جوایز جشنواره فیلم لاداخ برای "نامه‌های خیس" و تصاویری دیده نشده از انقلاب در "تا رهایی" از تازه‌‌های شبکه‌های مختلف است + جزئیات

به گزارش «نسیم»، در تشریح این خبرها آمده است:

* "امروز" رضا میرکریمی در رادیو نمایش نقد می شود

برنامه "هزارتو " به معرفی و بررسی فیلم سینمایی" امروز" با بازی پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی و شبنم مقدمی اختصاص دارد.

این برنامه به تهیه کنندگی فریبرز گلبن، کارشناس مجری طوفان مهردادیان و کارشناسی بنفشه اعرابی ، ساعت 22:30 به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

* زن برتر فوتبال ایران میهمان صبح بخیر ایران می شود

برنامه "صبح بخیرایران" روز یکشنبه 19 مردادماه بررسی فوتبال بانوان را در دستور کار دارد.

مرضیه جعفری مربی فوتبال زنان و همسرش ساعت 6 صبح میهمان روز یکشنبه این برنامه هستند.

مرضیه جعفری مربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم که برای سومین سال متوالی تیمش را قهرمان لیگ برتر کشور کرد و از سوی کانون مربیان فوتبال استان کرمان به عنوان بهترین مربی سال استان کرمان انتخاب شد میهمان روز یکشنبه 19 مردادماه برنامه صبح بخیر ایران می شود.

مرضیه جعفری در شرایط سخت پس از زلزله در بم و با توجه به محدودیت هایی که برای ورزش بانوان وجود دارد، بسیار خوب کار کرد و در آیینی با حضور وزیر ورزش و نماینده فدراسیون فوتبال، به عنوان مربی برتر فوتبال زن ایران انتخاب شد که از سوی وزیر ورزش و جوانان لوح تقدیر دریافت کرد.

صبح بخیرایران در این روز مهمان دیگری هم دارد، دکتر محمد ذوالفقاری رییس هیات مدیره باشگاه شهرداری بم، مهمان این روز برنامه صبح بخیر ایران است.

* سه جایزه جشنواره فیلم لاداخ برای "نامه های خیس"

فیلم بلند «نامه های خیس» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده که در جشنواره فیلم لاداخ در ایالت جامو و کشمیر هند شرکت کرده بود موفق به کسب سه جایزه شد.

جایزه بهترین فیلمبرداری به خاطر نشان دادن واقعیات در بهترین شکل زیبایی شناختی ، بهترین بازیگر زن در بیان عالی حس عبور از رویاهای زنانه به واسطه نگهداری از مادر و جایزه بهترین کارگردانی به خاطر بیان فیلسوفانه زندگی درونی یک زن تنها ، به فیلم «نامه های خیس» تعلق گرفت.

نامه های خیس داستان دختر جوانی است که با مادر مریض خود زندگی می کند. او از راه دوخت لباس عروس مخارج زندگی را تامین می کند تا این که مرد جوانی وارد زندگی او می شود و ...

اداره کل رسانه بین الملل سیما عرضه بین المللی این فیلم را بر عهده دارد.

گفتنی است، فیلم های "تنهای تنها" ، "توریست"، "دوستان خوب" و انیمیشن بلند "نگین هفت دریا" از دیگر تولیدات صداوسیما در جشنواره لاداخ می باشند.

* "فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه" در شبکه سحر

مستند "فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه" در گروه ترجمه و دوبلاژ سیمای آذری شبکه جهانی سحر زبانگردانی شده و از آنتن سیمای آذری این شبکه برای مخاطبان پخش می شود.

" فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه" که مستندی است درباره پدری که سال ها به دنبال نجات دخترش از دست فرقه رجوی است،فردا یک شنبه 19 مرداد برای مخاطبان آذری زبان این شبکه برونمرزی در روز پخش می شود.

موضوع این فیلم مستند از این قرار است: مصطفی محمدی عضو سابق گروهک منافقین که خود زمانی سمیه دختر15 ساله اش را به عراق و کمپ اشرف فرستاده بود، سال ها است که به دنبال راهی برای رهایی دخترش از سازمان تروریستی مجاهدین خلق است. وی از مرحله به مرحله این تلاش فیلم گرفته به امید روزی که با دخترش خاطرات آن روز ها را مرور کند.

گفتنی است که مستند " فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه" با مدیریت دوبلاژ لیلا بابایی به زبان آذری دوبله شده و مهدی حسین­زاده سرپرست گویندگان آن است.

مهدی حسین­زاده، شهباز دولت نژاد، مهدی نوروش، نداسام، ونوس محسن زاده، لیلا بابایی و فردین قاسمی صداپیشگانی هستند که به جای شخصیت های فیلم صحبت کرده اند.

صدابرداری این کار توسط آرزوصیدافکن انجام شده و میکس و مونتاژ آن برعهده لیلابابایی بوده است.

این فیلم مستند به مدت 89 دقیقه از سیمای آذری این شبکه و از ساعت 17:30 یه وقت تهران به روی آنتن می رود.

* رامبدجوان، جواد عزتی وسیامک صفری در رادیو جوان

برنامه "اینجا شب نیست" شنبه 18 مرداد ازساعت 24 تا 2 بامداد یکشنبه 19 مردادماه میزبان رامبدجوان، جواد عزتی وسیامک صفری است.

برنامه با اجرای امیرحسین صدیق به روی آنتن رادیو جوان می رود.

شنبه 18 مرداد ازساعت24 تا 2 بامداد یکشنبه19 مرداد ماه میزبان رامبد جوان است وی دراین برنامه گزارشی ازنمایش دیوارچهارم ارائه می دهد . همچنین دراین برنامه جواد عزتی وسیامک صفری درمورد تئاتر پسران آفتاب گفتگو می کنند.

* زندگی پدر گرافیک ایران در قاب تصویر

فیلم مستند «زندگی در تصویر» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی با موضوع زندگی وآثار مرتضی ممیز از شبکه مستند پخش می شود.

این مستند که گوشه‌هایی از زندگی و فعالیت هنری مرتضی ممیز در طول حیاتش از زبان افراد آشنا و هم دوره با او به تصویر می کشد و ابعاد و زاویه‌های مختلف زندگی این هنرمند که یکی از شخصیت‌های جریان ساز گرافیک ایران بوده است ، را در گفت و گو با افراد مختلفی که با ممیز به نوعی در ارتباط بوده‌اند از خانواده ، نزدیکان و شاگردان تا پزشک معالج و اساتید هنر ایران همچون آیدین آغداشلو ، نورالدین زرین کلک ، ابراهیم حقیقی ، بهروز غریب پور و.... روایت می کند.

«زندگی در تصویر » به نویسندگی و کارگردانی مصطفی رزاق میرکریمی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی از سوی بخش فرهنگی هنری شهرداری تهران تولید شده است ..بهرام دهقان تدوین وعلی لقمانی فیلمبرداری این فیلم را به عهده دارند. همچنین هماهنگی تحقیق بر عهده فرهاد ورهرام بوده است و موسیقی متن را محمدرضا علیقلی ساخته و صدابرداری نیز بر عهده جواد علیان است.

این فیلم نخستین بخش از مجموعه مفاخر است که در تهران و کردان مدفن این هنرمند فیلمبرداری شده است و شنبه ، 18 خرداد ، ساعت 23 و در قالب « شبهای مستند » پخش و سپس نقد می شود ،

گفتنی است مرتضی ممیز (۴ شهریور ۱۳۱۵ تهران - ۵ آذر ۱۳۸۴ تهران) طراح گرافیک، تصویرگر، استاد دانشگاه است. او را پدر هنر گرافیک ایران می‌نامند.

* «عصر خانواده» امروز به نقش مادران و ازدواج پسران می پردازد

مریم آهنگری با اعلام این خبر گفت: خانم گلشاد سیفی (روانشناس بالینی و روان تحلیل گر) با حضور در استودیوی این برنامه، نقش مادران را در ازدواج پسران برمی شمرد. اگر دوست دارید بدانید چرا پسرتان ازدواج نمی کند یا انتخابهای شما با او هماهنگ نیست، شاهد پخش این برنامه باشید. خانم سیفی راهکارهایی ارائه خواهند داد تا این مشکل تا حدودی برطرف شود و شما به عنوان یک مادر دلسوز بتوانید زمینه ازدواج پسرتان را فراهم آورید و با راهنمایی صحیح، او را در تشکیل خانواده رهنمون شوید.

برنامه «عصر خانواده» که کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه کنندگی محمدجواد عبدالرحمان است، با اتمام ماه مبارک رمضان هر روز از شنبه تا سه شنبه ساعت 17 به روی آنتن شبکه زندگی می رود.

* ارزیابی طرح تحول نظام سلامت "زیر ذره بین"

ارزیابی طرح تحول نظام سلامت امشب از ساعت 22 زیر نگاه کارشناسان ذره بین می رود.

دکتر محمدحسین قربانی نماینده مجلس شورای اسلامی و دکتر شهرام توصیفی کارشناس اقتصاد و سلامت در خصوص روند اجرایی طرح تحول نظام سلامت در شبکه سلامت سیما توضیح می دهند.

گفتنی است؛ بر مبنای این طرح پرداختی بیماران بستری به بیمارستان‌ها بیشتر از 10 درصد نخواهد بود و همچنین بیماران روستایی که به بیمارستان‌ها ارجاع می‌شوند بیشتر از پنج درصد پرداختی نخواهند داشت.

پیش از این رییس جمهوری در گفتگوی تلویزیونی وعده داده بود که قیمت دارو در سال 93 با کاهش مواجه می شود و درصد پرداختی بیماران نیز مشمول کاهش های اساسی خواهد شد.

* "ته چین" مقابل دوربین رفت

فیلم تلویزیونی "ته چین" به کارگردانی مهدی حسینی وند و به تهیه کنندگی حسن روستایی روز جمعه( 17 مرداد) در آجودانیه تهران کلید خورد.

ته چین قصه فروغ و مرتضی زوجی است که در میانسالی به شرایطی از زندگی می رسند که لازم می شود نوع ارتباطشان را به تناسب شرایط سنی شان تغییر دهند. ماجراهایی که در این روند برای فروغ و مرتضی رخ می دهد داستان ته چین را می سازد. .

بهنار جعفری و رضا بهبودی بازیگران اصلی این تله فیلم هستند که روز جمعه در لوکیشن خانه فروغ و رضا در آجودانیه کلید خورده است.

به گفته حسن روستایی تصویربرداری این تله فیلم تا یکماه آینده ادامه دارد و لوکیشن های آن همگی در منطقه آجودانیه و اطراف آن خواهد بود.

عوامل پشت دوربین ته چین که در گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک تهیه می شود عبارتند از: نویسنده : احمد رفیع زاده، کارگردان : مهدی حسینی وند، تصویر بردار: ابراهیم اشرفی ، مدیر تولید: مهدی بدرلو ،صدابردار: حسین نقوی مدیر تدارکات: علیرضا همت عبیری، گریم : مانی اسکندری، عکاس : محمد بدرلو

* مستند خارجی شبکه چهار

مستند خارجی«جانوران بسیار با هوش» امشب ساعت 22 روی آنتن شبکه چهار می رود.

این مستند را سیمون بیل کارگردانی کرده است. در این مستند ضمن تحقیق درباره میزان حافظه حیوانات، قدرت یادگیری در آنها نیز بررسی می شود. همچنین نحوه استفاده حیوانات از هوششان برای مبارزه با مشکلات محیطی نیز از دیگر آیتم های جذاب این مستند خارجی است.

* کودک و غزه و خانم ودادیان در قاب «دو در صد»

مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو از پخش 6 فیلم کوتاه در قاب "دو درصد" این شبکه خبر داد.

مهدی کریمی گفت: در طول هفته جاری متناسب با مناسبت این هفته(شامل روز مقاومت و روز فرهنگ پهلوانی) و نیز اولویت‌های مهم شبکه نظیر خانواده و کودک،صرفه جویی در مصرف انرژی،6 فیلم صد ثانیه‌ای در قاب «دو درصد» از شبکه دو پخش می‌شود.

وی افزود: «تقدیر از هنرمند» فیلمی است که در آن تعدادی از هنرمندان (فاطمه گودرزی و...) به دیدن هنرمند کهنسال شادروان مهری ودادیان رفته‌اند و درصدد دلجویی و محبت به وی هستند.

وی اعلام کرد از دیگر فیلم هایی که در قاب دو درصد به نمایش در خواهد آمد «دگر عضوها را نماند قرار» است . این فیلم کاری از ابوطالب مطلبی ست که در آن کودکی در حال خواباندن عروسک خویش است و همزمان تلویزیون روبروی او در حال پخش تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی و کودکان زخمی فلسطینی است. کودک دست عروسک خود را جدا کرده و نزدیک تصویر کودک فلسطینی که یک دست خود را از دست داده است در تلویزیون می‌برد.این کار به مناسبت روز مقاومت و نیز همدردی با کودکان غزه پخش می شود.

کریمی تصریح کرد : «خط ممتد» کاری از مجید میرباقی نژاد است . این فیلم راننده‌ای را نشان می‌دهد که با تأثیر گرفتن از موسیقی تند هنگام رانندگی با سرعت در جاده پیش می‌رود. و ما خط متقاطع جاده را به صورت خط ممتد دیده و در نهایت این خط‌ها به مهتابی‌های سقف بیمارستان ختم می‌شود....

مدیر گروه فیلم های تلویزیونی افزود:از دیگر فیلم هایی که در هفته جاری پخش خواهد شد، می توان به «احترام» اشاره کرد. این اثر کاری از عرفان فرهادی است که در آن ‌به صورت نمادین به پاک نگهداشتن محیط زیست اشاره می‌شود. فردی در حال ورود به ساختمان آشغالی روی زمین می اندازد و درب ساختمان به روی او بسته می‌شود... تا اینکه بعد از جبران اشتباهش می تواند وارد ساختمان شود.

کریمی فیلم کوتاه «مسیر مشترک» را از دیگر آثاری دانست که از این شبکه در هفته جاری پخش خواهد شد. این فیلم از تولیدات محمد آریانی است که در آن نوجوانی که در حین دوچرخه‌سواری مشغول خواندن کتاب درسی است را نشان می‌دهد. در مسیر وی، نوجوانی معلول قرار دارد و از وی کمک می‌خواهد. او بی‌توجه از کنارش عبور می‌کند. دوچرخه سوار زمین می‌خورد و عینکش خورد می‌شود. او بدون عینک خوب نمی‌بیند... پسر معلول که آهسته و پیوسته پیش می‌رود از کنار وی عبور می‌کند و به درخواست کمک او پاسخی نمی‌دهد.... در نهایت هر دو را سوار بر دوچرخه همراه هم می‌بینیم.

کریمی با اعلام اینکه «دیروز امروز فردا» کاری است با ساختار انیمیشن از احمد تیموری افزود : در ابتدای فیلم مورچه‌هایی را در حین حمل برگ‌های زرد و میوه‌های ریخته شده از درختان در طبیعت سبز می‌بینیم... کم کم که درختان به دست بشر از بین رفته و جای آنان را در طبیعت ساختمانهای بلند فرا می‌گیرد، مورچه‌ها زباله‌ها و ضایعات مضر را حمل می‌کنند...

"دو درصد"پیام‌های اخلاقی و تعلیمی را در 100 ثانیه و با موضوعات اخلاق، فرهنگ کتابخوانی، محیط‌زیست، سبک زندگی اسلامی ایرانی، خانواده،‌صرفه جویی، جمعیت، مناسبت‌های مذهبی و ملی و ... به مخاطبان ارائه خواهد داد . این برنامه روزانه سه بار (ساعت 9:30، 17:30 و 23:30 )از شبکه دو پخش می شود.

* مستند "اینجا آفریقا است" به روایت رویا نونهالی

مستند " اینجا آفریقاست" با حضور و روایت رویا نونهالی بازیگر سینما و تلویزیون در آفریقای جنوبی، زیمبابوه، تانزانیا و اتیوپی به تصویر کشیده شده که از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

"اینجا آفریقا است" آسیب شناسی توسعه در کشورهایی آفریقایی و تفاوت چهره واقعی قاره‌ای بزرگ و متشکل از 52 کشور را با آنچه پیوسته در قالب فقر و جنگ به وسیله رسانه‌های غربی انتشار می یابد، در مرکز توجه خود قرار داده است.

این اثر که با حضور و روایت رویا نونهالی بازیگر سینما و تلویزیون در آفریقای جنوبی، زیمبابوه، تانزانیا و اتیوپی به تصویر کشیده شده، نقش اطلاعات، برنامه‌ریزی و مدیریت در توسعه و رابطه متقابل سیاست، اقتصاد و فرهنگ در تحقق توسعه را نیز در دیگر جوانب تمرکز خود، بررسی کرده است..

مستند " اینجا آفریقاست" با مدیریت دوبلاژ رحمان رستمپوربه زبان بوسنیایی دوبله شده و از سیمای بوسنیایی زبان شبکه جهانی سحر پخش شده است.

این مستند هر روز ساعت 1:15 بامداد از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می رود.

* تصاویری دیده نشده از انقلاب در «تا رهایی»

مستند «تا رهایی» به تهیه‌کنندگی سیدمازیار هاشمی با موضوع بررسی نهضت امام خمینی و چگونگی شکل گیری آن از شبکه مستند پخش می شود.

«تا رهایی» به تاریخ نهضت امام (ره) می‌پردازد و بررسی اتفاقاتی مثل حادثه مدرسه فیضیه، دستگیری امام (ره)، حصر ایشان، تبعیدشان به ترکیه و لایحه کاپیتولاسیون که از جمله عوامل گسترش نهضت بود را روایت کرده است.

در این مستند سعی شده از تصاویری استفاده شود که تاکنون از رسانه ملی پخش نشده است و در بخش گفت و گو های این مستند با چهره هایی همچون آیت الله محمد یزدی (عضو شورای نگهبان )آیت الله مسعودی خمینی، حجت الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی (از همراهان امام در تبعید)آیت الله گرامی قمی و حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان درباره شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی مصاحبه شده است.

در « تا رهایی » بخش هایی که مربوط به فعالیت ساواک بوده بازسازی شده است و گفتار متن فیلم با صدای سید مازیار هاشمی و محمدرضا علیمردانی ضبط شده است.

سایر عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: سید مازیار هاشمی، کارگردان:مهدی شامحمدی، مدیر نور و تصویر: هادی بهروز‌، تصویربرداران‌: محسن زارع، بهرام آذین، مدیر تولید:اکبر سلطانزاده‌، تدوینگران‌:مهدی شامحمدی و میثم عقبایی، طراح صحنه: وحید موسوی‌، طراح لباس: سهیل سلطانزاده، صدابردار‌: ابراهیم عزیزی، مجری طرح: موسسه سرزمین آفتاب.

« تا رهایی » شنبه ، 18 مرداد ماه ، ساعت 18 و در قالب « فانوس» از شبکه مستند پخش می شود.

* طرحی بر آسیب شناسی اقتصاد و بازار در طرحی برای فردا

سومین جلسه از سلسله مباحث دکتر رحیم پور ازغدی درباره آسیب شناسی اقتصادی شنبه ساعت 18:35 از شبکه یک پخش می شود .

مسأله اقتصاد به عنوان یکی از مهم‌ترین مسائل زندگی بشری، مطرح است، و اسلام نیز نگرش خاصی به آن دارد.نگاه ویژه اسلام به اقتصاد و جایگاه اقتصاد اسلامی باعث شده است که دکتر رحیم پور ازغدی تبیین این مسئله مهم را در دستور کار قرار دهد و در سومین برنامه درباره اقتصاد اسلامی به توصیه های پیامبر صلی ا... علیه وآله درباره این موضوع اشاره کند.

دکتر ازغدی در این برنامه با بیان اینکه نظام اقتصاد اسلامی در زمینه روش تنظیم حیات اقتصادی و حلّ مشکلات اقتصادی و همچنین تامین عدالت اجتماعی برنامه های کاملی دارد 7 اصل درباره تجارت را به نقل از پیامبر اکرم بیان می کند.

اجتناب از ربا، پرهیز از سوگند در موقع فروش کالا و کتمان عیوب کالاو همچنین تبلیغ بیش از اندازه کالا از جمله اصولی است که در خرید و فروش نهی شده است و در برنامه طرحی برای فردا شرح داده می شود.

خاطرنشان می شود برنامه طرحی برای فردا کاری از گروه معارف شبکه یک سیما است که یکی از سخنرانی های دکتر رحیم پور ازغدی را درباره موضوعات مهم روز پخش می کند.

این برنامه به تهیه کنندگی محسن اسلام زاده شنبه ها حدود ساعت 18:35 از شبکه یک پخش می شود.

* نگاهی به زندگی برادران دینی افغان در مستند راه ناهموار پامیر

اولین قسمت مستند راه ناهمواره پامیر امروز شنبه از شبکه یک سیما پخش می شود.

این مستند با موضوع زندگی شیعیان و اهل تسنن مردم افغانستان در کنار یکدیگر ساخته شده است که اولین قسمت آن امروز شنبه 18 مرداد از شبکه یک سیما پخش شود.

مریم السادات مومن زاده تهیه کننده مستند راه ناهموار پامیر گفت: در این مستند به شهرهای مختلف افغانستان سفر می کنیم و علاوه بر نشان دادن نمایی از فرهنگ و زندگی مردم این کشور زندگی روزمره و مسالمت آمیز مسلمانان اهل شیعه و تسنن را در کنار یکدیگر به تصویر می کشیم.

سفر به شهرهای قندهار، حلب ، کابل و هرات از جمله بخش های راه ناهموار پامیر است.

این مستند که در 3 قسمت 30 دقیقه ای ساخته شده کاری از گروه مستند شبکه یک سیماست که با هدف آشنایی با زندگی مردم مسلمان افغان تهیه شده است.

* رادیو جوان حامی رسانه ای کاروان ورزشی ایران درالمپیک جوانان درچین

براساس تفاهم نامه ای که بین کمیته ملی المپیک ایران و شبکه جوان به امضا رسید رادیو جوان حامی کاروان ورزشی ایران درالمپیک جوانان که درچین برگزار می شود، شد.

حمید رضا افتخاری مدیرگروه جوان ورزش وتفریحات رادیو جوان اظهارداشت: براساس تفاهم نامه ای که بین کمیته ملی المپیک ایران و شبکه جوان به امضا رسید، رادیو جوان حامی کاروان ورزشی ایران درالمپیک جوانان که از25 مرداد 6 شهریور درچین برگزار می شود، شد. شبکه جوان با اعزام خبرنگار، پوشش خبری اختصاصی این مسابقات را ازطریق برنامه های تیترداغ وایستگاه ورزش به عهد خواهدداشت.

همچنین صفحه ویژه ای درسایت شبکه جوان طراحی شده که اخباراین مسابقات را به صورت عکس ،صوتی ومکتوب منتشرمی کند.آدرس ، http://www.2014radiojavan.ir

گفتنی است تیم ورزشی ایران در9رشته و16 ورزشکار دراین مسابقات شرکت می کند.

* تازه ترین اخبار و رویدادهای چاپ و نشر در "وقایع اتفاقیه "

جدیدترین اتفاقات حوزه مکتوب کشور را هر شنبه از ساعت 22:15 در برنامه "وقایع اتفاقیه" رادیو کتاب بشنوید.

برنامه شامگاهی "وقایع اتفاقیه" تلاش دارد در مدت 45 دقیقه هرشنبه آخرین رویدادهای حوزه صنعت کتاب را برای شنوندگان به ارمغان آورد. بررسی و تحلیل اخبار این حوزه همراه با مهمانان حضوری و ارتباطات تلفنی از مهمترین بخش های وقایع اتفاقیه خواهد بود .

یاسرهدایتی کارشناس مجری برنامه به همراه حمیدرضا کجوری تهیه کننده ، با رصد اتفاقات یکهفته گذشته در حوزه چاپ و نشر کشور ، برنامه ای خبری - تحلیلی را را به سمع شنوندگان می رسانند. هر هفته نیز برخی از مطالبات فعالان این حوزه در بخش های خصوصی و دولتی به چالش گذاشته خواهد شد.

رادیو کتاب روی موج اف ام ردیف 5/95 مگاهرتز هر روز از ساعت 18 تا 2 بامداد مخاطبان می توانند از طریق گیرنده های دیجیتال و یا وبگاه www.bookradio.ir برنامه های رادیو کتاب را دریافت کنند. ارتباط با رادیو کتاب از طریق شماره پیامک 30000900 و یا رایانامه radiobook@irib.ir امکان پذیر است.

ارسال نظر: