"۱۴ جایگاه ذبح گوسفند به مناسبت عید قربان در شیراز راه‌اندازی شد"

کدخبر: 934334

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز افزود: بابت خدماتی که در این جایگاه‌ها ارائه می‌شود، مبلغی گرفته می‌شود/ ناظرین شهرداری و دامپزشکی لاشه گوسفندان را در این جایگاه‎ها معاینه می‌کنند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، بهنام جعفری در نشست خبری بیان کرد: در ایام عید قربان سال گذشته شش جایگاه برای اولین بار ایجاد کردیم که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت که در راستای ارتقای این عملکرد امسال 14 جایگاه پیش‌بینی شده است و بابت خدماتی که به افراد داده می‌شود هیچ مبلغی گرفته نمی‌شود. در این 14 جایگاه افرادی که به ذبح شرعی می‌پردازند از ناظرین ذبح شهرداری و دامپزشکی استان هستند که گوسفند را قبل و بعد از ذبح معاینه می‌کنند که اگر احتمالا در لاشه گوسفندی بیماری مشترک انسان و حیوان وجود داشته باشد، از توزیع آن خودداری شود.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز ضمن توصیه به شهروندان جهت استفاده از جایگاه‌های پیش‌بینی شده، گفت: دو محل دائمی ذبح برای شهروندانی که قصد ذبح گوسفند برای نذورات خود در طول سال دارند پیش‌بینی شده که در مرحله مکان‌یابی قرار دارد. تیمی از نیروهای اجرایی شهرداری مناطق با همکاری دامپزشکی برای بررسی مکان‌های غیرمجاز تشکیل شده است.

ارسال نظر: