معاون نماینده ولی فقیه در سپاه: حمایت‌های آمریکا و صهیونیست‌ها از داعش تبیین شود

کدخبر: 940370

محمدعلی آسودی، بیان حمایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در به وجود آمدن داعش ضروری دانست و گفت: ببینید کسانی که دم از حقوق بشر و آزادی می‌زنند با مردم بی‌گناه چه می‌کنند

به گزارش «نسیم»، محمدعلی آسودی در پنجمین همایش مدیحه‌سرایان پاسدار که در مجتمع عالی شهید محلاتی برگزار شد، ضمن درود به ارواح طیبه شهدای دروان دفاع مقدس اظهار کرد: تاکنون بیش از 2000 مداح پاسدار در رده‌های سپاه شناسایی شده است.

وی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش را پرچم‌داری مطالبات مقام معظم رهبری دانست و افزود: مقام معظم رهبری از جامعه مداحان انتظاراتی دارند که باید این انتظارات محقق شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امسال روز 13 آبان با روز عاشورا تقارن پیدا کرده است، اعلام کرد: این اتفاق هر 35 سال یکبار رخ می‌دهد که باید امسال به صورت باشکوهی مراسم‌های ویژه در سراسر کشور برنامه‌ریزی شود.

وی تجمع هیئات مذهبی در مقابله لانه جاسوسی آمریکا در تهران را از مهمترین برنامه‌های این روز دانست و گفت: عاشورا سر سلسله جنبان استکبارستیزی و مقابله با سلطه‌گری است.

آسودی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) برای مقابله با ظالم و استکبار آن زمان قیام کرد، ادامه داد: آمریکا امروز راه و روش یزیدیان را در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه شعار همیشگی اسلام ناب محمدی و مسلمانان انقلاب «مرگ بر استکبار و ظالم» بوده است، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) برای گریه کردن من و شما قیام نکرد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: حضرت زینب(س) فرماندهی جنگ نرم نهضت امام حسین(ع) را برعهده داشت.

وی وصیت امام خمینی(ره) را دستورالعملی جامع نامید و بیان کرد: در این وصیتنامه آمده «آنچه موجب وحدت بین مسلمین است این مراسم سیاسی است که حافظ ملیت مسلمین به ویژه شیعیان است.»

آسودی با اشاره به اینکه اگر در مجلس امام حسین(ع) «مرگ بر آمریکا» گفته نشود، ما هدف امام حسین(ع) را دنبال نکرده‌ایم، تصریح کرد: بایستی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را همواره در مراسم‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تکرار کنیم.

وی ادامه داد: ما باید از اتفاقات گذشته عبرت بگیریم و بهره ببریم و با زمان امروز تطبیق بدهیم تا مردم را آگاه و هوشیار کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عاشورای امسال «روز دفاع از مظلومین است» اظهار کرد: ما باید به صورت مستند جنایات آمریکا را به نسل سوم منتقل و معرفی کنیم.

وی بیان حمایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در به وجود آمدن داعش لازم و ضروری دانست و افزود: ببینید کسانی که دم از حقوق بشر و آزادی می‌زنند با مردم بی‌گناه چه می‌کنند.

آسودی با اشاره به اینکه ظالم و مظلوم همیشه وجود دارد، گفت: اگر در روز عاشورا به علی اصغر امام حسین(ع) تیر زدند، امروز در غزه و سوریه به علی اصغرهای زمان ما تیر زدند و آنان را سر بریدند.

وی عزاداری برخی از هیئت‌های مذهبی را در شأن اسلام ندانست و بیان کرد: باید در مجالس عزاداری سیدالشهداء محتوای سالم و دارای سند معتبر منتقل شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه بزرگترین دروغگوی جهان را آمریکا دانست و افزود: تنها کشوری که دم از آزادی می‌زند و دستگاه‌های شکنجه را تولید می‌کند، آمریکاست.

وی با اشاره به اینکه باید دشمنان امام حسین(ع) را در زمان حاضر شناسایی کنیم، اعلام کرد: آمریکا یزید، اسرائیل ابن زیاد و گروه‌های تکفیری شمرها و خولی‌های این زمان هستند.

آسودی در ادامه نترسیدن از آمریکا در سوریه، لبنان، یمن و بسیاری از کشورها را از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران یک حزب الله قدرتمند دیگری در یمن برای مقابله با آل‌سعود و وهابیت شکل گرفته است.

وی حزب‌الله لبنان را نتیجه استکبارستیزی امام خمینی(ره) دانست و ادامه داد: امام از تاسوعا و عاشورای سال 57 برای سرعت بخشیدن انقلاب استفاده مطلوب کردند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام خمینی(ره) ابهت پوشالی آمریکا را برای جهانیان نمایان کرد.

ارسال نظر: