"نیلی احمدآبادی" برای تشریح برنامه‌هایش، عصر امروز به کمیسیون آموزش می‌رود

کدخبر: 942731

کوچکی‌نژاد با اعلام این خبر به «نسیم» افزود: همان دلایلی که باعث استیضاح فرجی‌دانا شد باید خط قرمز نیلی باشد/ نیلی باید مشخص کند که چه تصمیمی برای انتصابات فرجی دانا دارد

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو «نسیم» افزود: هنوز برنامه‌های وزیر علوم به دست ما نرسیده است. خواسته‎ایم که "نیلی احمدآبادی" امروز برای تشریح برنامه‌هایش به کمیسیون آموزش و تحقیقات بیاید و در آنجا ایشان به سئوالات نمایندگان مردم پاسخ می‌دهند و نمایندگان نیز توضیحات ایشان را بررسی می@کنند و در نهایت تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: هنوز در مورد ایشان به جمع‌بندی قطعی نرسیده‌ایم. قطعا حضور امروز ایشان در کمیسیون آموزش و توضیحات ایشان خیلی می‌تواند به نمایندگان کمک کند تا بتوانند به جمع‌بندی برسند. قبل از حضو ایشان در کمیسیون، نمایندگان عضو کمیسیون جلسه‌ای خواهند داشت و نقطه نظرات خود را هماهنگ خواهند کرد تا پس از توضیحات ایشان به جمع‌بندی برسند.

کوچکی‌نژاد افزود: همان دلایلی که باعث استیضاح فرجی دانا شد باید خط قرمز آقای نیلی باشد. نیلی باید مشخص کند که چه تصمیمی برای انتصابات فرجی دانا دارد. قطعا در صورتی می‌تواند نظر مثبت اعضای کمیسیون را جلب کند که برنامه‎ای برای تغییر این نفرات داشته باشد. دور بودن از حواشی سیاسی و داشتن کارنامه علمی و مدیریتی نیز از علل موفقیت وی می‌تواند باشد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: به دلیل تعطیلات هفته آینده مجلس تصمیم گرفت بعد از اعلام وصول کردن نامه معرفی ایشان، چهارشنبه صبح جلسه رأی اعتماد نیلی خواهد بود.

ارسال نظر: