حامد زمانی به مناسبت هفته بسیج در رادیو ترانه اجراکرد

کدخبر: 953013

زمانی: امیدوارم ترانه "نحن صامدون" نوعی دلگرمی باشد برای مردم سرزمینم؛ وقتی دشمن صریح حرف می‌زند ما هم باید صریح حرف بزنیم/ وقتی این آثار از رسانه ملی پخش می‌شود کارهای ملی برای هنرمندان نیز بیشتر باب خواهد شد

به گزارش «نسیم»، حامد زمانی خواننده پاپ درمورد ترانه ای که به مناسبت هفته بسیج اجرا کرده گفت: از همان ابتدا نحن صامدون شعار طرفدارهای من بود. درواقع نحن صامدون یک ایدوئولوژی و طرز فکر است به این معنی که ما ایستاده ایم. هفته بسیج بهانه خوبی شد برای رونمایی از این ترانه.

وی ادامه داد: فضای کاربه این صورت که سلام و تسلیت برای ورود کاروان اسرا به شام. از همان اول قیام ما عاشورایی بود. ما ایستاده ایم. کاری که حضرت زینب کرد. درواقع نحن صامدون یک ایدوئولوژی و طرز فکر است. در همه زمینه ها از جمله اقتصادو فرهنگ؛ همه ما مقابل تهاجم و تحریم ایستاده ایم. امیدوارم این کار نوعی دلگرمی باشد برای مردم سرزمینم.

زمانی بیان کرد: اتود اولیه نحن صامدون با من بود و علی فردوسی اتود ترانه را کامل کرد. ملودی و آهنگسازی کار هم با من بود.

وی درمورد ترانه های متفاوتش ازجمله در رابطه جام جهانی گفت :وقتی دشمن صریح حرف می زند ما هم باید صریح حرف بزنیم. هرکاری باید نشانه ای داشته باشد که نشود بگویند دارای ابهام است. در ترانه جام جهانی سعی کردم رک حرف بزنم. کسانی که زخم خوردند مثل خانواده شهدا... طرفدار همیشگی من هستند. و همین مسئله برای من کافی است.

حامد زمانی در پایان صحبتش تصریح کرد: ترانه نحن صامدون برای نخستین باردر رسانه ملی در برنامه سبقت آزاد پخش می شود و این جای خوشحالیست چرا که وقتی این کار از رسانه انتشار می یابد کارهای ملی و وطنی برای سایر هنرمندان کشور نیز بیشتر باب می شود.

ارسال نظر: